    From: medenes <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Videodomofon via open standard?
    Date: Mon, 22 Feb 2010 14:28:20 -0800 (PST)

    > Czy warto wyważać otwarte drzwi ?

    Czasem warto iść pod prąd. Na razie szukam drogi z prądem.

    > Czasami domofon otwiera się się z centrali telefonicznej -
    > jest jednym z numerów wewnętrznych , lub specjanym
    > portem tej centrali .
    > Sygnał z kamerki puścić na TV poprzez modulator ,
    > lub na monitor kontrolny i/lub do splitera łączącego sygnały
    > z kilku kamer w jeden , i do nagrywarki , lub udostępnić w sieci .

    Ale czy nie sądzisz jednak, że Twoja propozycja to jednak też jakieś
    skomplikowanie? Poza tym ... obraz z modulatora jest widoczny na TV
    włączonym. To pewien minus. Ale jest to rozwiązanie, które warto
    rozważyć. Głównie ze względu na cenę. Dla szukających szczegółów tego
    rozwiązania należy udać się na strony np. Dipola. Tam są gotowe
    schematy. Choć gdybym wybierał rozwiązanie analogowe, to wybrałbym
    jakiś kompletny zestaw.
    Póki co szukam rozwiązania cyfrowego, choć powoli dociera do mnie, że
    to raczej misja niemożliwa. Natrafiłem na protokoły X1 i X2 ... ale
    znów jakie ceny.

    Pozdrawiam
    medeneś