  • Data: 2018-02-27 14:45:10
    Temat: Re: Vikings
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-27 o 09:47, ToMasz pisze:

    > tak, co właśnie zacytowałem z mojej poprzedniej wypowiedzi. ale nie
    > zgadzam się ze niema utraty jakości. jest i to potężna utrata jakości,
    > choćby z powodu ograniczeń wielkości pliku. Więc jak już wspominałem,
    > jeśłi jest to sporadyczne pokazanie mało istotnego czegoś tam, to spoko.
    > ale Animka wspomina o MMSach za darmo. Czyli będzie MMSów wysyłała całe
    > mnóstwo. jaki jest sens?

    Kto ci powiedział, że będzie wysyłała mnóstwo. Wyśle tyle na ile ma ochotę.
    Animka zawsze miała aktywne mm-sy w telefonie, ale to nie oznacza, że
    się nimi bawi.
    Uśmiercić komuś pamięć w telefonie? komuś kto w
    > domu niema monitora i internetu? "kaman" nie wierzę że ten ktoś ogląda
    > mmsy na telefonie z klawiszami na ekranie 1.8 cala!

    Do Ciebie nie wyśle i nic Animkę to nie obchodzi czy w ogóle ktoś do
    Ciebie wysyła.

    > TAk więc jak dlamnie - nie jest to optymalne wyjście. mogą być jednak
    > czynniki które uniemożliwiają zastosowanie innego, ale to jednostkowe
    > przypadki. Ważne żeby się Animce podobało.

    Pilnuj swojego nosa.

    --
    animka