  • 1. Data: 2018-02-24 15:05:58
    Temat: Vikings
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Jak tam zasięg w sieci Vikings? Dobry, czy słaby?
    Podlegają sieci Play, a Play ma słaby zasięg, bo nieraz w mieszkaniu
    telefon nie kontaktował. Może jednak nie jest tak źle, ale wolę się upewnić.

    --
    animka

  • 2. Data: 2018-02-24 23:46:28
    Temat: Re: Vikings
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-24 o 15:05, Animka pisze:
> [...]
    > Podlegają sieci Play, a Play ma słaby zasięg, bo nieraz w mieszkaniu
    > telefon nie kontaktował. Może jednak nie jest tak źle, ale wolę się

    Sprawdź i przekonaj się, skąd mamy wiedzieć jak Viking ci będzie działał
    na twoim zadupiu o nieokreślonym położeniu? Play korzysta z zasięgu
    wszystkich sieci w Polsce, więc jeśli w jakimś "mieszkaniu" masz słaby
    zasięg Play, to znaczy że każda polska sieć będzie ci kiepsko działać w
    tym mieszkaniu.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2018-02-25 16:47:35
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-02-24 o 23:46, Liwiusz pisze:

> [...]
    > wszystkich sieci w Polsce, więc jeśli w jakimś "mieszkaniu" masz słaby
    > zasięg Play, to znaczy że każda polska sieć będzie ci kiepsko działać w

    Zasięgu brakowało w mieszkaniu tylko w sieci Play, w Warszawie.
    Wszystkie sieci inne ok.

    --
    animka

  • 4. Data: 2018-02-25 23:16:51
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 25.02.2018 o 16:47, Animka pisze:

    > Zasięgu brakowało w mieszkaniu tylko w sieci Play, w Warszawie.
    > Wszystkie sieci inne ok.

    napisał Ci ze Play korzysta z innych nadajników. wystarczyło przełączyć
    na stałe i spokój.

    ToMasz

  • 5. Data: 2018-02-26 13:42:32
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-02-25 o 23:16, ToMasz pisze:

    > napisał Ci ze Play korzysta z innych nadajników. wystarczyło przełączyć
    > na stałe i spokój.

    Jeszcze nie mam tego Vikinga, ale chyba się przeniosę, bo tam mają tez
    mms-y w ramach pakietu-za 29 zł.

    --
    animka

  • 6. Data: 2018-02-26 15:34:15
    Od: m...@i...pl

    W dniu poniedziałek, 26 lutego 2018 13:42:41 UTC+1 użytkownik Animka napisał:

    > Jeszcze nie mam tego Vikinga, ale chyba się przeniosę, bo tam mają tez
    > mms-y w ramach pakietu-za 29 zł.

    Ktos jeszcze korzysta z MMS? :) MMS masz także w NJU oraz Heyah. W nowej ofercie RBM
    tez chyba sa.
    Ja tam ostatnio wybrałem Orange 50GB, glos, wideo oraz SMS za 25 na 31 dni. Do tego
    VoLTE oraz VoWiFi.

    MK

  • 7. Data: 2018-02-26 18:28:32
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-02-26 o 15:34, m...@i...pl pisze:

    > Ktos jeszcze korzysta z MMS? :)

    Ja. Jak wysyłam zdjęcia to przekształcają się one w mm-sy.
    MMS masz także w NJU oraz Heyah. W nowej ofercie RBM tez chyba sa.
    > Ja tam ostatnio wybrałem Orange 50GB, glos, wideo oraz SMS za 25 na 31 dni. Do tego
    VoLTE oraz VoWiFi.
    Z tego co wiem to w Orange za 25 zł nie ma połączeń na numery
    stacjonarne. Zresztą od dawna mam już dość Orange. Wystarczy, że na
    energii mnie teraz kantują.

    --
    animka

  • 8. Data: 2018-02-26 19:41:16
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 26.02.2018 o 18:28, Animka pisze:

    > Ja. Jak wysyłam zdjęcia to przekształcają się one w mm-sy.
    półprawda, albo nieporozumienie
    jak wysyłasz fotografie na NUMER telefonu gsm, to mądry telefon
    przekształca je na mmsy. możesz też fotki zrobione telefonem od razu
    wysyłać internetem na serwer googla, a innym ludziom, przesyłać jedynie
    linki do fotek. Gdybyś używała internetu _TYLKO_ do tego celu, finansowo
    wyjdzie to duuuuużo korzystniej (ale nie w taryfach no limit cośtam).
    Z tego powodu kolega wyraził zdziwienie po cholere mmsy. chyba ze
    wysyłasz je komuś kto niema PC i tak czy siak ogląda je na telefonie.
    ale w takim wypadku wysłanie/odebranie takiej informacji, poczucie że
    ktoś o mnie pamięta, jest dużo ważniejsze niż to co widać na fotce.

    ToMasz

  • 9. Data: 2018-02-26 19:50:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-02-26 o 19:41, ToMasz pisze:

> [...]
    > wyjdzie to duuuuużo korzystniej (ale nie w taryfach no limit cośtam).
    > Z tego powodu kolega wyraził zdziwienie po cholere mmsy. chyba ze

    Właśnie po to, aby wysłać komuś zdjęcie, a nie szukać 1. jakiego
    komunikatora używa i czy używa 2. wysyłać komuś linki, które niewiadomo
    czy i jak dojdą, i czy zostaną odebrane.

    Tak samo jak chcesz do kogoś zadzwonić, to dzwonisz, a nie każesz mu się
    logować na messengerze, aby wykonać tamże połączenie głosowe.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2018-02-26 22:23:54
    Od: m...@i...pl

    Sama zarówno komórkowe jak i stacjonarne :). Wada jest za w ofercie na kartę
    bezpłatny billing jest tylko w aplikacji.

    MK