  • 1. Data: 2010-11-30 12:37:31
    Temat: Virago 1100 93r rury do zawiasu
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    Witka
    Wie ktos, gdzie mozna zanabyc rury do przedniego zawiasu do virago 1100?
    Potrzebuje dla kolegi
    Znalazlem tutaj takie wlasnie:
    http://www.select-shop.pl/rury-teleskopow-yamaha-110
    0-virago-8993r-p-923.html
    jakby ktos sie mogl o nich wypowiedziec, czy warto
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 2. Data: 2010-11-30 12:49:05
    Temat: Re: Virago 1100 93r rury do zawiasu
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-11-30, Michał V-R <m...@o...pl> wrote:
    > Wie ktos, gdzie mozna zanabyc rury do przedniego zawiasu do virago 1100?
    > Potrzebuje dla kolegi
    Dobra, dobra...

    Popytaj tez http://tecrol.bielsko.pl/

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2010-11-30 13:03:30
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-11-30 13:49, AZ pisze:
    > Dobra, dobra...
    0-virago-8993r-p-923.html

    > Popytaj tez http://tecrol.bielsko.pl/

    niestety nie maja

  • 4. Data: 2010-11-30 17:49:41
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-30 13:37, Michał V-R pisze:
> [...]
    > http://www.select-shop.pl/rury-teleskopow-yamaha-110
    0-virago-8993r-p-923.html

    > jakby ktos sie mogl o nich wypowiedziec, czy warto

    Mialem juz watpliwa przyjemnosci montowac takie aftermarketowe rury po
    350-380 pln. Niby wymiary trzymaja, pasuja bez problemu ale jednak wole
    uzywane oryginaly, chocby nawet prostowane (tylko w Tecrolu !). Te
    aftermarkety sa strasznie miekkie, chrom maja taki se i generalnie ja
    osobiscie traktuje je jako ostatecznosc.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2010-11-30 21:27:27
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-11-30 18:49, Kuczu pisze:

> [...]
    > aftermarkety sa strasznie miekkie, chrom maja taki se i generalnie ja
    > osobiscie traktuje je jako ostatecznosc.

    Dzieki, ale mam nadzieje, ze one sie nie odksztalcaja od zwyklej jazdy,
    to bylaby porazka, obawiam sie, ze jak beda prostowane, to porobia sie
    na nich karby, a sa tak krzywe, ze uszczelniacze nie wyrabiaja, to jest
    z opowiadan kolegi oczywiscie, on chcial je prostowac, ale, tak jak
    mowie mam powazne watpliwosci

  • 6. Data: 2010-11-30 21:28:52
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-30 22:27, Michał V-R pisze:

    > z opowiadan kolegi oczywiscie, on chcial je prostowac, ale, tak jak
    > mowie mam powazne watpliwosci

    Wyslijcie je do tecrolu, powiedza czy sie nadaja do prostowania czy nie.
    Jak sie nadaja to wyprostujecie, jak nie to nie. Znaja sie na tym :)

    pozdr
    newrom
    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie

  • 7. Data: 2010-11-30 21:31:04
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Wyslijcie je do tecrolu, powiedza czy sie nadaja do prostowania czy nie.
    > Jak sie nadaja to wyprostujecie, jak nie to nie. Znaja sie na tym :)

    Ok, dzieki, powiem mu, aby tak zrobil

  • 8. Data: 2010-11-30 22:00:28
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    On 11/30/10 10:28 PM, Roman Niewiarowski wrote:

    > Estrella - do sprzedania

    Witka,
    To moze jakies fotki?

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 9. Data: 2010-11-30 22:04:54
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    > Dzieki, ale mam nadzieje, ze one sie nie odksztalcaja od zwyklej jazdy,
    > to bylaby porazka,

    Przyroda zna takie przypadki.

    > obawiam sie, ze jak beda prostowane, to porobia sie
    > na nich karby, a sa tak krzywe, ze uszczelniacze nie wyrabiaja,

    Jesli nie maja zalaman ani odpryskow chromu to beda po prostowaniu ok.

    > to jest z opowiadan kolegi oczywiscie, on chcial je prostowac, ale, tak jak
    > mowie mam powazne watpliwosci

    Nie miej. Powtorze sie ale wole prostowane oryginaly od nowych
    aftermarketow.

  • 10. Data: 2010-12-01 11:28:00
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-11-30 23:04, Kuczu pisze:

    > Nie miej. Powtorze sie ale wole prostowane oryginaly od nowych
    > aftermarketow.

    Dzieki wielkie, zrobie jak mowisz, a jak sie nie da naprostowac to
    bedzie trzeba oryginaly zakupic