  • Data: 2017-08-07 20:19:02
    Temat: Re: Virgin Mibile
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 7 Aug 2017 19:36:36 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > dostałeś wskazówki

    Owszem, byli rozmówcy którzy usiłowali mi pomóc. Czy trafnie, to inna
    sprawa (jak przejrzysz moje posty, znajdziesz niejedno podziękowanie,
    znajdziesz też przyznania się do błędu). Ale nie ty, rzecz
    charakterystyczna. Żadna wskazówka, jak zwykle, nie pochodzi od ciebie.
    Doprawdy, Liwiusz, żałosny jesteś z tym swoim moralizowaniem. Żebym cię
    nie znał to może bym się przejął :) Poszukaj belki w swoim oku.
    --
    Jacek
    I hate haters.