  • Data: 2018-01-25 07:53:13
    Temat: Re: Virgin sie sprzeda.
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Liwiusz" p44dq6$c7t$...@n...news.atman.pl

    > Nie wiem czemu, ale kojarzysz mi się z nimi.

    Błędne myślenie/wnioskowanie to choroba umysłowa.

    Mam kilkanaście numerów telefonicznych, ale 30 minut
    (bez czekania na ,,konsultanta'' itp.) starczyć by mi
    mogło na rok, lub dłużej.

    Nie miej pretensji do mnie o to, że rzekomo klasyfikuję
    Cię jako świra -- rzeczywistość Cię ocenia, nie ja.

    Jesteś prawnikiem? Jeśli zechcesz, dam Ci (jeśli Ty
    pokryjesz stosowne koszty) notarialne upoważnienie
    do czytania billingów dotyczących mojej osoby -- sam
    zweryfikujesz swoje myślenie.

    665363835 startował w Plusie, gdzie za 10 pln miałem
    15 minut, które kumulowałem... Wcześniej były numery
    Orange, których nie doładowywałem.

    Od kiedy mam #F, znów nie doładowuję swoich numerów.
    W Asusie mam 2 SIMki -- 3GB z jednej wyczerpałem
    niemal do cna, z drugiej właśnie kończę.

    Ale do rozmów nawet jednej karty (30 minut miesięcznie) mi za dużo.

    -=-

    Powtarzam, abyś nie czuł do mnie urazy -- nie ja
    Cię nazywam świrem, lecz rzeczywistość kreowana
    tu głównie przez Ciebie, bo przez Twe wynurzenie
    co do Twojego fatalnego kojarzenia. [Liwiusz
    kojarzy niczym poseł Budka?]

    -=-

    Na mnie operatorzy GSM nie zarabiają. Ubezpieczyciele
    komunikacyjni straciliby ,,chleb'' gdyby każdy miał
    kolizyjność taką, jak moja. Jedną (najwyższą) składką
    OC można by pokryć wszystkie odszkodowania wypłacone
    z moich (mam na myśli także Volvo, czyli wypłatę nie
    z mojej polisy, ale za wypadek spowodowany przeze mnie,
    jako że ja jeździłem tym samochodem, choć nie ja byłem
    właścicielem tegoż samochodu) polis OC przez około 30 lat.
    (niska kolizyjność --> niskie składki --> niskie zarobki ubezpieczyciele)

    Akurat teraz mam dłuuuuugie rozmowy telefoniczne związane z ubezpieczeniem.
    Zastanawiam się nad tym, dlaczego ubezpieczyciele pytają o kolor samochodu,
    ale już ;) nie o odcień tego koloru... ;)

    Samochód ubezpieczyłem tam, gdzie prawie o nic mnie nie pytano -- 3 razy
    taniej niż tam, gdzie proponowano mi najwyższą cenę. (pytano o pesel,
    nr rejestracyjny itp.)

    -=-

    Kojarzeniowa ciekawostka -- w tak zwanym realu czasami mam pytania typu:

    - starczy panu środków na koncie?

    i propozycje:

    - może oddzwonię, bo Pan chyba nie ma nolimitu

    wraz z wyjaśnieniami typu:

    - znam Pana z netu. ;)

    Ty zaś wiesz ode mnie, że nie mam nolimitu, a jednak kojarzysz absurdalnie...

    -=-

    Jak ja Ciebie kojarzę? Jako nędzarza udającego bogacza.
    I jako niemal bezrobotnego prawnika noszącego nos
    w górze dumnie, żeby nie napisać -- zuchwale.

    Tu dygresYja do pewnej pierdoły :) sędziowskiej zwracającej mi
    nadgorliwe uwagę dotyczącą zadzierania nosa -- muszę zadzierać
    nos, bo mam uszkodzenia w kręgosłupie szyjnym, na co mam dowody.

    Chcieliście być oceniani przez Boga i historię? Oto Bóg Was ocenia.
    I Bóg ocenia, i historia oceni. Jak niegdyś Bóg dał Soso, by wymordować
    polską inteligencję (prawników, lekarzy, nauczycieli i artystów) a w ich
    miejsce powołać ;) nowych (nierzadko analfabetów) tak teraz tenże sam Bóg
    daje Kaczyńskiego.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. danutac.oferty-kredytowe.pl .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;' leszekc.w.tkb.pl/danutac .;\|/......