  • Data: 2018-02-02 11:31:16
    Temat: Re: Virgin sie sprzeda.
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-02-01 o 00:57, Animka pisze:

    > Weż sformatuj kartę pamięci. W moim telefonie mieści się wszystko co
    > tylko chcę.
    > Jak mi się coś znudzi to po prostu usuwam i mam jeszcze więcej miejsca.
    > Ubij  aktywne procesy w połączeniach-aplikacje, po co maja pożerac
    > pamięc jak niepotrzebne. Jak będziesz chciał uruchomić to samo Ci się
    > uruchomi.
    > Pisałeś o antenie. Moim zdaniem to bateria Ci pada i masz bardzo słaby
    > zasięg. Zmień operatora -najlepiej na orange.

    Ale po co to wszystko, formatowanie karty itd? Instalowanego programu
    nie interesuje że na karcie SD mam tyle wolnego miejsca że mógłbym
    słonia na niej zemścić.. on żąda wolnego miejsca w pamięci telefonu.
    Mówisz że u Ciebie wszystko się mieści, a masz zainstalowaną nawigację z
    dokładnymi mapami Europy, plus kilka innych map? Mnie nic nie nudzi, w
    telefonie mam tylko to co mi jest naprawdę potrzebne. RAMu jak na razie
    jeszcze przy żadnej operacji mi nie brakło, a więc to ubijanie procesów
    do niczego mi się nie przyda. Nie, chyba nie, sporo telefonów w domu, a
    sygnał bardzooo słabiutki na wszystkich.