eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Vito/Viano 3.0 V6 CDI
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 24

  • 11. Data: 2010-07-20 16:32:05
    Temat: Re: Vito/Viano 3.0 V6 CDI
    Od: "kamil" <k...@s...com>



    "Rafal" <n...@g...pl> wrote in message
    news:i24bn2$4dv$1@inews.gazeta.pl...
    > W dniu 20.07.2010 15:51, M1SLQ pisze:
    >>> Rozbija mnie wąski światopogląd niektórych na tej grupie. Jeśli
    >>> uważasz, że zakłady pogrzebowe przerabiają samochody we własnym
    >>> zakresie to jesteś w błędzie.
    >>
    >>
    >> O ile dobrze zrozumiałem, to niektórym grupowiczom się wydaje że
    >> klientami zakładu pogrzebowego są zmarli i stąd te docinki. Normalne
    >> postrzeganie świata każe rozumieć, że klientami tegoż zakładu są krewni
    >> zmarłego i całkiem zrozumiałą rzeczą jest, że terkotanie diesla
    >> przeszkadza w obrzędach pochówku i jest nieodpowiednie w momencie żałoby.
    >>
    > A mnie się wydaje że klientami Miecia są zakłady pogrzebowe i to one
    > narzekają:)

    A mnie sie wydaje, ze kilku osobom poczucie humoru wycieto operacyjnie. Bez
    narkozy.



    Pozdrawiam
    Kamil


  • 12. Data: 2010-07-20 16:36:37
    Temat: Re: Vito/Viano 3.0 V6 CDI
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-20 16:32, kamil pisze:
    >

    > A mnie sie wydaje, ze kilku osobom poczucie humoru wycieto operacyjnie.
    > Bez narkozy.
    >

    Niektórzy mają smutny zawód więc co się dziwić :)


  • 13. Data: 2010-07-20 16:39:14
    Temat: Re: Vito/Viano 3.0 V6 CDI
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-20 16:26, Rafal pisze:

    >> O ile dobrze zrozumiałem, to niektórym grupowiczom się wydaje że
    >> klientami zakładu pogrzebowego są zmarli i stąd te docinki. Normalne
    >> postrzeganie świata każe rozumieć, że klientami tegoż zakładu są krewni
    >> zmarłego i całkiem zrozumiałą rzeczą jest, że terkotanie diesla
    >> przeszkadza w obrzędach pochówku i jest nieodpowiednie w momencie żałoby.
    >>
    > A mnie się wydaje że klientami Miecia są zakłady pogrzebowe i to one
    > narzekają:)

    Przypuszczalnie jedno wynika z drugiego.


  • 14. Data: 2010-07-20 17:36:45
    Temat: Re: Vito/Viano 3.0 V6 CDI
    Od: mister <b...@e...com>

    W dniu 2010-07-20 14:59, Miecio pisze:
    > Czy ma ktoś doświadczenie z tym silnikiem? Chodzi o 3.0 CDI V6 z
    > Vito2/Viano.
    >
    > Interesuje mnie tylko jedno. Czy ten silnik pracuje równiej i ciszej od
    > oferowanego silnika 2.2 CDI.
    >
    > Samochód przeznaczony pod zabudowę jako karawan pogrzebowy. Dostałem
    > wiele niepochlebnych opinii od klientów, że silniki 2.2 chodzą jak
    > traktor :|

    jezdzilem viano 3.0 cdi i osobowym vito 115 cdi. z tego co widze, to ten
    silnik 115 cdi to jest wlasnie 2.2 cdi montowane w viano.
    jesli tak jest to nie zastanawial bym sie. 3.0 v6 w viano z zewnatrz
    brzmi pieknie, cichutko, rowno. w wewnatrz go tak naprawde nie slychac,
    nawet przy 150 km/h na liczniku. natomaist 115 cdi to zwykly klekot,
    stworzony z mysla o dostawczakach.

    jak masz jakies pytania to smialo.


  • 15. Data: 2010-07-20 17:52:55
    Temat: Re: Vito/Viano 3.0 V6 CDI
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>


    Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:i248md$a5$1@mx1.internetia.pl...
    >W dniu 2010-07-20 15:14, Adam Szewczak pisze:
    >
    >> Znajomy ma Viano 3.0CDI, jak dla mnie bajka, niestety nie mam porownania
    >> z 2.2. Bardzo cichutko chodzi, w srodku prawie nie slychac ale to juz
    >> kwestia wyciszenia wnetrza. Natomiast nie wiem jakie beda roczne
    >> przebiegi, ale pod taka zabudowe to ja bym trafial w silnik benzynowy.
    >> Bedzie znacznie cichszy!. Niestety w mercedesie jest tylko V6 benzyna :/
    >> A patrzyles moze na T5 pod zabudowe tam ejst dostepny 2.0 benzyna, taki
    >> zwykly klasyczny silnik w ktorym "raczej" nie ma sie co zepsuc.
    >
    > Problem w tym, że w Polsce 85% karawanów robi się właśnie z mercedesów.
    > Benzyna V6 raczej odpada gdyż kosztuje ponad 10000 netto więcej niż V6 CDI

    No to badz w tych 15% i zrob z VW ;)

    Nie wiem, w Wawie sporo widac T5 juz zrobionych na karawany, tylko one sa z
    tej specyficznej wersji ni to doka nito kombi.
    Kwestia ile ma sie do wydania. Ile taki merc do przerobienia z tym silnikiem
    V6 kosztuje ? Ile km bedzie robic rocznie.

    Jezeli okolo 20-30.000km to faktycznie diesel ale jak mniej to dla mnie
    kupowanie diesla jest osobiscie bez sensu. Mysle ze roznica w cenie zakupu
    bedzie spora (ale tu pisze o VW)

    PZDr
    Adam


  • 16. Data: 2010-07-20 18:33:21
    Temat: Re: Vito/Viano 3.0 V6 CDI
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > że zakłady pogrzebowe przerabiają samochody we własnym zakresie

    Z treści posta wywnioskowałem, że sam wizisz nieboszczyków
    i w związku z narzekaniem pasażerów chcesz zmienić auto.
    P.



  • 17. Data: 2010-07-20 18:39:38
    Temat: Re: Vito/Viano 3.0 V6 CDI
    Od: "Pan Piskorz" <p...@b...pl>

    > Jezeli okolo 20-30.000km to faktycznie diesel

    Jesli karawan będzie się poruszał z szybkością przedstawiciela handlowego to
    może i więcej.
    P.


  • 18. Data: 2010-07-20 21:16:12
    Temat: Re: Vito/Viano 3.0 V6 CDI
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "Miecio" napisał w wiadomości news:i248md$a5$1@mx1.internetia.pl...
    > Problem w tym, że w Polsce 85% karawanów robi się właśnie z mercedesów.
    A tylko MB zabudowuje karawany? Wydaje mi się, że taki pojazd
    zwłaszcza z przeszkleniem i widocznym katafalkiem (czy jak to zwą)
    i wjeżdżający na cmentarz, winien być cichy i stąd benzynowy.

    > Benzyna V6 raczej odpada gdyż kosztuje ponad 10000 netto więcej niż V6 CDI
    diesel dobry jest do transportera w przewozie codziennym lub długodystansowym.
    Wtedy nie musi mieć specjalnej zabudowy.


  • 19. Data: 2010-07-20 21:28:56
    Temat: Re: Vito/Viano 3.0 V6 CDI
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > A mnie sie wydaje, ze kilku osobom poczucie humoru wycieto
    > operacyjnie. Bez narkozy.

    Reguła jest taka: poważne pytanie - poważna odpowiedź. Jajcarskie
    pytanie - jajcarska odpowiedź. Inaczej ta zabawa jest bez sensu.


    > Pozdrawiam
    > Kamil


    Pozdrawiam,
    Michał


  • 20. Data: 2010-07-20 22:32:27
    Temat: Re: Vito/Viano 3.0 V6 CDI
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-20 21:16, jerry pisze:
    > Użytkownik "Miecio" napisał w wiadomości news:i248md$a5$1@mx1.internetia.pl...
    >> Problem w tym, że w Polsce 85% karawanów robi się właśnie z mercedesów.
    > A tylko MB zabudowuje karawany? Wydaje mi się, że taki pojazd
    > zwłaszcza z przeszkleniem i widocznym katafalkiem (czy jak to zwą)
    > i wjeżdżający na cmentarz, winien być cichy i stąd benzynowy.
    >
    >> Benzyna V6 raczej odpada gdyż kosztuje ponad 10000 netto więcej niż V6 CDI
    > diesel dobry jest do transportera w przewozie codziennym lub długodystansowym.


    Gorzej jak zakładu pogrzebowego nie stać na kilka aut i ma jedno
    multifunkcjyjne.

    Poza tym:

    > Wtedy nie musi mieć specjalnej zabudowy.
    >

    (Dz. U. z 2007r. Nr 249, poz. 1866)
    ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA z dnia 27 grudnia 2007 r.
    w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków
    ludzkich
    (Dz. U. z dnia 31 grudnia 2007 r.) obowiązuje od dnia 02.02.2008



    4. 1. Środek transportu drogowego przeznaczony do przewozu zwłok i
    szczątków ludzkich powinien spełniać następujące wymagania techniczne i
    sanitarne:
    1) być trwale oznakowany w sposób wskazujący na jego przeznaczenie;
    2) posiadać kabinę kierowcy odizolowaną od części przeznaczonej na
    umieszczenie zwłok albo szczątków ludzkich;
    3) posiadać zabezpieczenie przed przesuwaniem się trumny lub pojemnika
    na zwłoki albo szczątki ludzkie podczas przewozu;
    4) posiadać podłogę w części przeznaczonej na umieszczenie trumny lub
    pojemnika na zwłoki albo szczątki ludzkie wykonywaną z materiałów łatwo
    zmywalnych i odpornych na działanie środków dezynfekujących;
    5) posiadać wydzielone miejsce na przechowywanie środków
    dezynfekcyjnych, sprzętu myjąco-czyszczącego oraz jednorazowych rękawic
    ochronnych.
    2. Nie dopuszcza się montażu miejsc siedzących w części przeznaczonej na
    umieszczenie zwłok albo szczątków ludzkich.
    3. Po każdorazowym przewiezieniu zwłok albo szczątków ludzkich
    przeprowadza się dezynfekcję środka transportu w części przeznaczonej na
    ich umieszczenie.
    4. Do dezynfekcji stosuje się preparaty o działaniu bakteriobójczym,
    wirusobójczym i grzybobójczym.
    5. Zabrania się zewnętrznego mycia środka transportu drogowego
    przeznaczonego do przewozu zwłok i szczątków ludzkich w miejscach
    przypadkowych i prowizorycznie zorganizowanych myjniach.
    6. Środek transportu drogowego powinien być zarejestrowany jako pojazd
    specjalny zgodnie z przepisami o ruchu drogowym.
    7. Przepisy ust. 1 pkt 3 i 4 oraz ust. 2-4 stosuje się odpowiednio do
    środków transportu kolejowego, lotniczego i wodnego.

    § 5. Przepisów § 4 nie stosuje się do przewozu zwłok albo szczątków
    ludzkich środkami transportu Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej.

strony : 1 . [ 2 ] . 3


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: