  • 1. Data: 2010-07-20 14:59:02
    Temat: Vito/Viano 3.0 V6 CDI
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    Czy ma ktoś doświadczenie z tym silnikiem? Chodzi o 3.0 CDI V6 z
    Vito2/Viano.

    Interesuje mnie tylko jedno. Czy ten silnik pracuje równiej i ciszej od
    oferowanego silnika 2.2 CDI.

    Samochód przeznaczony pod zabudowę jako karawan pogrzebowy. Dostałem
    wiele niepochlebnych opinii od klientów, że silniki 2.2 chodzą jak
    traktor :|

  • 2. Data: 2010-07-20 15:14:06
    Temat: Re: Vito/Viano 3.0 V6 CDI
    Od: "Adam Szewczak" <horses_usuń@poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > niepochlebnych opinii od klientów, że silniki 2.2 chodzą jak traktor :|

    Znajomy ma Viano 3.0CDI, jak dla mnie bajka, niestety nie mam porownania
    z 2.2. Bardzo cichutko chodzi, w srodku prawie nie slychac ale to juz
    kwestia wyciszenia wnetrza. Natomiast nie wiem jakie beda roczne przebiegi,
    ale pod taka zabudowe to ja bym trafial w silnik benzynowy. Bedzie znacznie
    cichszy!. Niestety w mercedesie jest tylko V6 benzyna :/
    A patrzyles moze na T5 pod zabudowe tam ejst dostepny 2.0 benzyna, taki
    zwykly klasyczny silnik w ktorym "raczej" nie ma sie co zepsuc.

    PZDr
    Adam

  • 3. Data: 2010-07-20 15:20:45
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-07-20 14:59, Miecio pisze:

    > Samochód przeznaczony pod zabudowę jako karawan pogrzebowy. Dostałem
    > wiele niepochlebnych opinii od klientów,

    czyścisz monitor

  • 4. Data: 2010-07-20 15:25:24
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2010-07-20 14:59, Miecio pisze:
    > Dostałem wiele niepochlebnych opinii od klientów

    A co, któryś się przebudził?
    P.

  • 5. Data: 2010-07-20 15:32:23
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-07-20 15:14, Adam Szewczak pisze:

> [...]
    > A patrzyles moze na T5 pod zabudowe tam ejst dostepny 2.0 benzyna, taki
    > zwykly klasyczny silnik w ktorym "raczej" nie ma sie co zepsuc.

    Problem w tym, że w Polsce 85% karawanów robi się właśnie z mercedesów.
    Benzyna V6 raczej odpada gdyż kosztuje ponad 10000 netto więcej niż V6 CDI

  • 6. Data: 2010-07-20 15:33:10
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-07-20 15:25, Pan Piskorz pisze:

    > A co, któryś się przebudził?

    Kiepski żart

  • 7. Data: 2010-07-20 15:35:05
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    > A co, któryś się przebudził?
    > P.

    Rozbija mnie wąski światopogląd niektórych na tej grupie. Jeśli uważasz,
    że zakłady pogrzebowe przerabiają samochody we własnym zakresie to
    jesteś w błędzie.

  • 8. Data: 2010-07-20 15:36:47
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-07-20 15:20, lleeoo pisze:

    > czyścisz monitor

    Rozumiem, że dla dealera samochodów klientami są osoby korzystające z
    usług taksówkarza.

  • 9. Data: 2010-07-20 15:51:20
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    > Rozbija mnie wąski światopogląd niektórych na tej grupie. Jeśli
    > uważasz, że zakłady pogrzebowe przerabiają samochody we własnym
    > zakresie to jesteś w błędzie.

    O ile dobrze zrozumiałem, to niektórym grupowiczom się wydaje że
    klientami zakładu pogrzebowego są zmarli i stąd te docinki. Normalne
    postrzeganie świata każe rozumieć, że klientami tegoż zakładu są krewni
    zmarłego i całkiem zrozumiałą rzeczą jest, że terkotanie diesla
    przeszkadza w obrzędach pochówku i jest nieodpowiednie w momencie
    żałoby.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-07-20 16:26:42
    Od: Rafal <n...@g...pl>

    W dniu 20.07.2010 15:51, M1SLQ pisze:

> [...]
    > zmarłego i całkiem zrozumiałą rzeczą jest, że terkotanie diesla
    > przeszkadza w obrzędach pochówku i jest nieodpowiednie w momencie żałoby.

    A mnie się wydaje że klientami Miecia są zakłady pogrzebowe i to one
    narzekają:)