  • 1. Data: 2010-07-20 09:59:12
    Temat: Rozrząd - wymiana i po tygodniu pada silnik
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    Kilka dni temu wymieniałem pasek rozrządu, (w związku z zbliżającym się
    urlopem, chciałem wszystko aby było cacy)

    Wczoraj jadę autem, ok 30km/h
    dojezdzam do skrzyżowania, i cos stukac zaczęło
    wydawało mi się początkowo, że w wentylator coś wpadło,
    dałem na luz i przygazowałem, stuku nie było. (podejrzenie najgorszego się
    pojawiło)
    ale wbiłem 2kę i delikatnie gaz, stuki są, nagle auto gaśnie, zjezdzam
    na chodnik, podejrzewalem że coś z silnikiem.
    (wszystko trwało moze 15s, auto traciło szybko moc)

    Odpalam i nic!
    Kręci ale nie odpala. (tylko jedna proba)

    Wydaje mi się, że nowy pasek padł, ale jak to możliwe?

    Dzwonie do mojego mechanika, (bardzo fajny chłop od 10lat u niego robię
    auta)

    Przyjezdza, zabiera mnie i auto na lince.
    mówi, że może pekło cos, ale zdarza się, rozrza z fyrmy KMS czy jakos tak,
    niby dobra firma.

    I teraz czy mogł coś zle założyć?
    co o tym myśleć? narazie auto stoi, w piątek mam jechać na urlop
    nie chce myśleć nawet o najgorszym.

  • 2. Data: 2010-07-20 10:14:32
    Temat: Re: Rozrząd - wymiana i po tygodniu pada silnik
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 20.07.2010 09:59, Amir pisze:
> [...]
    > niby dobra firma.
    >
    > I teraz czy mogł coś zle założyć?
    > co o tym myśleć? narazie auto stoi, w piątek mam jechać na urlop

    Nie tylko Ty jedziesz na urlop, wróżka też ma wolne.
    Jednak na czas swojej nieobecności wyznaczyła zastępce - bardzo fajny
    chłop, powinieneś go znać, od 10 lat u niego robisz auta.

  • 3. Data: 2010-07-20 10:22:29
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Nie tylko Ty jedziesz na urlop, wróżka też ma wolne.
    > Jednak na czas swojej nieobecności wyznaczyła zastępce - bardzo fajny
    > chłop, powinieneś go znać, od 10 lat u niego robisz auta.

    po opisie objamu można przypuszczac chyba? czy może się mylę?
    pytałem o możliwości chyba tak dużo ich nie ma?

    a zamiast kpic bys odpisał coś konkretnego a nie pajacujesz

  • 4. Data: 2010-07-20 10:31:27
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Amir pisze:

    > po opisie objamu można przypuszczac chyba? czy może się mylę?
    > pytałem o możliwości chyba tak dużo ich nie ma?
    >

    > a zamiast kpic bys odpisał coś konkretnego a nie pajacujesz

    jakie auto jaki silnik?

  • 5. Data: 2010-07-20 10:46:46
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 20.07.2010 10:22, Amir pisze:

    > po opisie objamu można przypuszczac chyba? czy może się mylę?
    > pytałem o możliwości chyba tak dużo ich nie ma?

    Mylisz się. Możliwości może być dużo. Ty podałeś tylko objawy, nie
    podałeś informacji jaki to samochód? jaki silnik? co znacząco powiększa
    ilość możliwych usterek.

    > a zamiast kpic bys odpisał coś konkretnego a nie pajacujesz

    A co konkretnego można napisać po Twoich wypocinach? I nie kpie z
    Ciebie, była to tylko delikatna sugestia do uzupełnienia informacji,
    oraz wskazówka, kto mógłby Ci podać poprawną diagnozę.

  • 6. Data: 2010-07-20 10:49:22
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > jakie auto jaki silnik?

    Astra 2.0l benzyna 16v

  • 7. Data: 2010-07-20 10:51:00
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

> [...]
    > była to tylko delikatna sugestia do uzupełnienia informacji, oraz
    > wskazówka, kto mógłby Ci podać poprawną diagnozę.

    Auto to opel astra 2.0 16v benzyna
    zastanawiam, się czy to mozliwe aby nowy rozrząd mogl strzelic.

    Chodzi o to, ze jak naprawa będzie kosztować kilka t ys, to mogę sie nigdy
    nie dowiedziec
    jaka była przyczyna bo chyba nikt by rozsądny się nie przyznał, że coś zle
    założył.

  • 8. Data: 2010-07-20 10:55:21
    Temat: Re: Rozrz?d - wymiana i po tygodniu pada silnik
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-07-20, Amir <d...@S...pl> wrote:
    > odpisa? co? konkretnego a nie pajacujesz

    > Auto to opel astra 2.0 16v benzyna
    > zastanawiam, sie czy to mozliwe aby nowy rozrz?d mogl strzelic.

    Możliwe. Acz bardziej prawdopodobne, że został źle założony.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 9. Data: 2010-07-20 11:02:16
    Od: Szymon Łuczak <s...@w...pl>

    Amir pisze:

    > Astra 2.0l benzyna 16v

    a obudowa rozrządu cała ? bo lubiła pękać co prawda w 1.6 ale może w 2.0
    też tak lipnie ją zrobili.

  • 10. Data: 2010-07-20 11:03:08
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > a obudowa rozrządu cała ? bo lubiła pękać co prawda w 1.6 ale może w 2.0
    > też tak lipnie ją zrobili.

    cała była