  • 21. Data: 2010-07-21 00:04:30
    Temat: Re: Vito/Viano 3.0 V6 CDI
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:i24844$m4g$1@inews.gazeta.pl...

    > A co, któryś się przebudził?

    Może tak trzęsło i terkotało, że monety spod języków wypadały, klientom na
    Styks nie stykało i wracali z reklamacją?

  • 22. Data: 2010-07-21 00:51:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    Miecio wrote:

    > Samochód przeznaczony pod zabudowę jako karawan pogrzebowy. Dostałem
    > wiele niepochlebnych opinii od klientów, że silniki 2.2 chodzą jak
    > traktor :|

    Oklej komorę silnika dobrymi matami wygłuszającymi.

    --
    ignorance is bliss

  • 23. Data: 2010-07-21 11:34:18
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-07-20 21:16, jerry pisze:
    > A tylko MB zabudowuje karawany? Wydaje mi się, że taki pojazd
    > zwłaszcza z przeszkleniem i widocznym katafalkiem (czy jak to zwą)
    > i wjeżdżający na cmentarz, winien być cichy i stąd benzynowy.

    > diesel dobry jest do transportera w przewozie codziennym lub długodystansowym.
    > Wtedy nie musi mieć specjalnej zabudowy.

    W 97% zakładów pogrzebowych samochód reprezentacyjny to ten sam który
    jeździ na trasy. Poza tym weź pod uwagę, że polska nie kończy się na
    dużych miastach gdzie ceremonie pogrzebowe nie wykraczają poza obszar
    cmentarza i kaplicy cmentarnej.

  • 24. Data: 2010-07-21 11:43:00
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-07-20 17:52, Adam Szewczak pisze:

    > No to badz w tych 15% i zrob z VW ;)

    Niestety nie ja decyduje o marce samochodów tylko klienci.

    > Nie wiem, w Wawie sporo widac T5 juz zrobionych na karawany, tylko one
    > sa z tej specyficznej wersji ni to doka nito kombi.

    Warszawa to zupełnie inna kultura pogrzebu. W języku branżowym o
    warszawskich prosektoriach i części zakładów mówi się zakłady mięsne. Z
    dobrego smaku nie staraj się domyśleć dlaczego.

    W mniejszych miejscowościach jest zupełnie inaczej. Jedna wpadka i
    zakład pakuje manatki.

    > Kwestia ile ma sie do wydania. Ile taki merc do przerobienia z tym
    > silnikiem V6 kosztuje ? Ile km bedzie robic rocznie.

    Ilość km rocznie nie ma znaczenia. A ile kosztuje. Z silnikiem 120CDI
    zależności od wyposażenia i rodzaju zabudowy od 170-190k zł

    Koszty inwestycji w silnik 120CDI jest mniej bolesny z racji tego, że z
    tym silnikiem otrzymujemy ASB i klime w standardzie które kosztują w
    sumie jakieś 12-13k, a są w większości przypadków koniecznie.