  • 1. Data: 2013-07-04 10:28:45
    Temat: Vp-p
    Od: s...@g...com

    Nic nie napiszę o rozmowie pomiędzy dwoma inżynierami, coby niczego nie sugerować.
    Owe inżyniery to: (A) elektryk, (B) elektronik. Ile mamy w gnieździe? 230Vp-p, czy
    115Vp-p?

  • 2. Data: 2013-07-04 10:34:28
    Temat: Re: Vp-p
    Od: "Andrzej" <d...@o...pl>

    ps.com...
    Nic nie napiszę o rozmowie pomiędzy dwoma inżynierami, coby niczego nie
    sugerować.
    Owe inżyniery to: (A) elektryk, (B) elektronik. Ile mamy w gnieździe?
    230Vp-p, czy 115Vp-p?

    A jest trzecia możliwość?

  • 3. Data: 2013-07-04 10:41:42
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    >Nic nie napiszę o rozmowie pomiędzy dwoma inżynierami, coby niczego
    >nie sugerować.
    >Owe inżyniery to: (A) elektryk, (B) elektronik. Ile mamy w gnieździe?
    >230Vp-p, czy 115Vp-p?

    Amerkanscy ?

    W naszym gniazdku mamy ~640V pik-pik.
    Ale elektryka pewnie nikt tego nie uczy. Elektronika zreszta nie
    jestem czy ktokolwiek - mozliwe ze tez nikt nie uczy, ale kiedys
    powinien sie spotkac z tym terminem.

    J.

  • 4. Data: 2013-07-04 10:50:42
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-07-04 10:41, J.F pisze:

> [...]
    > Ale elektryka pewnie nikt tego nie uczy. Elektronika zreszta nie jestem
    > czy ktokolwiek - mozliwe ze tez nikt nie uczy, ale kiedys powinien sie

    To pewnie taki doktor czy magister elektryk powinien wiedziec, bo po co
    mi prostemu elektrykowi po zawodowce to wiedziec .

    :):):)

  • 5. Data: 2013-07-04 10:50:45
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 04.07.2013 10:41, J.F wrote:

    > Amerkanscy ?
    >
    > W naszym gniazdku mamy ~640V pik-pik.
    A nie ~650?

    230*sqrt(2)*2

    Michoo

  • 6. Data: 2013-07-04 10:54:35
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 4 lipca 2013 10:34:28 UTC+2 użytkownik Andrzej napisał:
    > U�ytkownik <s...@g...com> napisa� w wiadomo�ci

    ps.com...

    > Nic nie napisz� o rozmowie pomi�dzy dwoma in�ynierami, coby niczego nie
    >
    > sugerowaďż˝.
    >
    > Owe in�yniery to: (A) elektryk, (B) elektronik. Ile mamy w gnie�dzie?
    >
    > 230Vp-p, czy 115Vp-p?
    >

    > A jest trzecia mo�liwo��?

    Tak, jest. Nie mniejjednak, jak nie masz nic do powiedzenia w temacie, to nie
    przeszkadzaj.

  • 7. Data: 2013-07-04 11:00:52
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    s...@g...com <s...@g...com> napisał(a):
    > Tak, jest. Nie mniejjednak, jak nie masz nic do powiedzenia w temacie,
    > to nie przeszkadzaj.

    A jaki jest temat? Jeden podał pierwszą wartość a drugi drugą i teraz mamy
    się z nich nabijać i narzekać na stan polskiej edukacji? Czy może jest jakiś
    ukryty przekaz, którego nie załapałem? :)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 8. Data: 2013-07-04 11:16:12
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>

    W dniu 2013-07-04 10:50, Michoo pisze:

    > A nie ~650?
    >
    > 230*sqrt(2)*2

    W moim gniazdku jest bardziej trapez niż sinus, więc pewnie bliżej tej
    pierwszej wartości. RMS jest prawie dokładnie 230V.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 9. Data: 2013-07-04 11:37:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Stchebel,

    Thursday, July 4, 2013, 10:54:35 AM, you wrote:

    [...]

    > Tak, jest. Nie mniejjednak, jak nie masz nic do powiedzenia w temacie, to nie
    przeszkadzaj.

    Dość tego - *PLONK!* za trolling.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 10. Data: 2013-07-04 13:53:30
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

[...]

    Żadna z powyższych odpowiedzi. Co wygrałem?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba