  • Data: 2015-09-01 18:17:29
    Temat: Re: W Makro od pierwszego kamera VR100 za 37 zlotych
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:j...@m...org...
    >Dlatego swego czasu, po ściągnięciu próbek przeróżnych kamer, w celu
    >podejścia do handlowania tym towarem (to było dobre 3-4 lata temu)
    >odpuściłem ostatecznie temat.
    >Nie było na rynku kamery, która by nie miała czegoś uwalonego (nawet
    >koszmarnie drogie DODy miały skuchy). Co gorsza, wszelkie próby
    >dopracowania tematu z producentami, kończyły się dosyć nieprzyjemnie,
    >bo chinole mają już manię wielkości i uważają że robią wszystko
    >najlepiej.

    Pozostaje zrobic samemu ... na chinskich podzespolach. Albo chinski
    wyrob, polskie poprawki do softu.

    >Trzeba mieć ogólnie spory tupet aby tym dziadostwem handlować, a mnie
    >go
    >zwyczajnie brakuje (i nie żebym się tym szczególnie przejmował). Że
    >są
    >niedoróbki i gówno na rynku, to trzeba podziękować właśnie tym
    >handlowym
    >tupeciarzom, którzy wcisną na rynek wszystko, bez sprawdzania jakości
    >lub
    >bez zmuszania producentów do poprawiania błędów. Ot, biorą i
    >sprzedają co
    >jest.

    No coz ... a czy to ich obowiazek ? Sprzedaja co jest.
    Zreszta - za 37zl klient jest zadowolony i reklamacji nie sklada :-)

    Ciekaw natomiast jestem czy to sytuacja ogolna, czy ktos w Niemczech
    czy w Anglii, a moze jeszcze w Chinach, towar sprawdzil, bledy
    znalazl, dostawe odrzucil ... wiec znalazl sie tupeciarz, co kupil i
    sprzeda Polakom ...

    J.