    From: Rylen <r...@m...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: W SimPlusie doładowanie 50zł za 3 miesiące można?
    Date: Mon, 27 Apr 2009 21:33:30 +0200

    tl pisze:
    > Użytkownik "Rylen" <r...@m...pl> napisał w wiadomości

    > To kup w playu Myphona na 2 karty sim. Na jednej uruchom abo dla
    > tych "co to ich nie stać na dzwonienie do fresza" za zero złoty w erze,
    > a na drugiej fresza żeby w razie czego nie wspomagać niepotrzebnie kieszeni
    > operatora rozmowami do tych znajomych :-).
    >
    > czapka z głowy - 45-latek :-)

    Wyobraź sobie że kupiłem MyPhone MP 6650 1 kwietnia za 299zł (ten na 2
    karty sim) po kilku dniach zaczął "gubić" ustawienia, a 8go kwietnia padł.
    9 go zgłosiłem do naprawy. Przyjechał kurier i odebrał. Cały przebieg
    naprawy można obserwować w internecie na ich stronie.
    Dostałem takiego e-maila " Status zlecenia mozna obserwować na stronie:
    http://www.serwis-myphone.pl
    Wpisując numer zlecenia: xxxxxx
    oraz hasło: xxxxxx
    No i rzeczywiście wczoraj dostałem e-maila że kurier do domu go
    przywiezie. Co do telefonu: Ładny zgrabny,tani, posiada radio itd. . A
    co do wad to jak jest
    słońce (nawet niewielkie to nie widać wyświetlanych numerów, trzeba
    wejść do bramy... Ale ogólnie bym go polecił. 2 lata gwarancji dor-dor
    A że po paru dniach padł? No cóż , zauważyłem że wszystko co obecnie
    produkują jest marne i tylko ładny wygląd ma.Laptoy i inne gadzety.
    No ale to może tylko moje zdanie . Nie musicie się z tym zgadzać.
    DEla mnie jest ważna gwarancja.

    Rylen