  • 1. Data: 2009-04-27 07:12:03
    Temat: W SimPlusie doładowanie 50zł za 3 miesiące można?
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    No mam kłopot. Cała rodzina ma w Plusie
    Żona (od 3ch miesięcy) też. Ale z nią jest taki kłopot
    że nie dzwoni prawie wcale.Aparat jest jej jednak potrzebny
    bo się często przemieszczamy i te 2-3 słowa trzeba powiedzieć.
    Co miesiąc doładowuję jej za 30zł a ona wykorzystuje z tego
    5-6zł! więc już się nazbierało prawie 100zł które nie wykorzysta.
    czy jest jakaś możliwość w SimPlusie (na kartę) aby płacić
    np: 50zł/mc tak jak to jest (słyszałem ) w jakiejś sieci ?
    A jeśli nie to do jakiej przejść aby taka możliwość była ?

    Rylen

  • 2. Data: 2009-04-27 07:44:08
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Użytkownik "Rylen" <r...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > np: 50zł/mc tak jak to jest (słyszałem ) w jakiejś sieci ?
    > A jeśli nie to do jakiej przejść aby taka możliwość była ?

    Tak to jest jak sie ma kłopoty z żoną, ale zwykle można coś zaradzić.
    Lepszym pomyslem jest doładowywac co 3 m-ce kwotą 50 zł lub co 6 m-cy kwotą
    100 zł.
    Jeśli rodzina ma telefony abonamentowe w Plusie, niech zbiera punkty 5 Plus
    i za nie doładowuje tego Simplusa.
    Jesli rodzina ma Simplusy, a więcej dzwoni, to niewykorzystane pieniądze z
    Simplusa żony można przelać na te właśnie Simplusy potrzebujace więcej kasy
    (z tym że ważnośc ich konta nie przedłuża się, ale kasy na rozmowy jest
    więcej).
    Poczekaj jescze troche, może żona będzie mieć jakiś swoich rozmówców, jak
    zacznie więcej gadać to problem zniknie.

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4035
    (20090425) __________

  • 3. Data: 2009-04-27 07:44:50
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    http://simplus.pl/v.do?idx=805079 - leniu.

  • 4. Data: 2009-04-27 08:11:36
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Rylen" <r...@m...pl> napisał w wiadomości

    > np: 50zł/mc tak jak to jest (słyszałem ) w jakiejś sieci ?
    > A jeśli nie to do jakiej przejść aby taka możliwość była ?

    5 pln /rok - play fresz
    abonament 0 pln - era

    tl

    ps. Nie wierzę, że o tym jeszcze nie słyszałeś/czytałeś.

  • 5. Data: 2009-04-27 09:21:04
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    tl pisze:
> [...]
    > abonament 0 pln - era
    >
    > tl
    >
    > ps. Nie wierzę, że o tym jeszcze nie słyszałeś/czytałeś.

    O Play to oczywiście słyszałem (pomimo swoich 70 lat!)
    Ale znajomi nie chcieli by dzwonić do niej (chyba raczej z przekory
    ale jednak) bo to "drogo" jak mi mówią.Tak że na PLAY się nie zdecyduję.
    Nie chcę mieć "cichych" wrogów. Bo to widzisz jest tak: w oczy to Ci nie
    powiedzą, ale poza tobą to obgadają.Tak się zdarzyło że jedna osoba
    (młoda) ma w PLAY i słyszałem jak ją obgadują. A to "co to jej nie stać
    na rozmowy , przecież dobrze zarabia" "tylko od nas kasę wyciąga".
    NO ale jak już ona jest no to wszystko OK cacy...cacy.. nikt tego tematu
    przy niej nie podejmuje . No bo "nie wypada" . I tak to z tym jest.
    Pozdrawiam

    Rylen

  • 6. Data: 2009-04-27 09:27:50
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 27 Apr 2009 11:21:04 +0200, Rylen napisał(a):

> [...]
    > (młoda) ma w PLAY i słyszałem jak ją obgadują. A to "co to jej nie stać
    > na rozmowy , przecież dobrze zarabia" "tylko od nas kasę wyciąga".

    Zawistni. Nie słuchaj takich! ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 7. Data: 2009-04-27 09:29:11
    Od: Rylen <r...@m...pl>

    OK już sie dowiedziałem ze strony Simplusa http://simplus.pl/v.do?idx=805079
    (którą podał mi Maciek)
    że można doładować za 50zł na 3 miesiące
    i z tego skorzystam.
    Dziękuję!

    Rylen

  • 8. Data: 2009-04-27 09:39:55
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Rylen" <r...@m...pl> napisał
    > Dziękuję!

    Na zdrowie! :)
    I na zdrowie Ci wyjdzie jeśli dasz sobie spokój z *takimi* znajomymi. Z
    Twojego opisu wynika, że są fałszywi. A założę się, że korzystają z Play gdy
    nikt nie widzi - ukryta prezentacja numeru, drugi telefon "a taki tam,
    testuję sobie". To nie ludzie, to wilki ;)

    Maciek.

  • 9. Data: 2009-04-27 11:38:46
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...w.polsce> napisał w wiadomości

> [...]

    > Simplusa żony można przelać na te właśnie Simplusy potrzebujace więcej
    > kasy (z tym że ważnośc ich konta nie przedłuża się, ale kasy na rozmowy

    ciekawe jak!! NIE DA SIĘ!!

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 10. Data: 2009-04-27 12:26:43
    Od: "Krzysiek" <k...@g...w.polsce>

    Użytkownik "Bebe" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Krzysiek" <k...@g...w.polsce> napisał w wiadomości
    [..]

    > ciekawe jak!! NIE DA SIĘ!!

    Masz rację, była usługa "Teleprzelew" ale nie wiedzeć czemu pod koniec
    ubiegłego roku ją zlikwidowano