  • Data: 2017-11-21 14:06:48
    Temat: Re: W??czanie silnika dalekopisu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Pawłowicz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2017-11-21 o 11:51, J.F. pisze:

    >Z całą pewnością nie będzie taki sam. Triak wyłączy się, gdy prąd
    >spadnie poniżej prądu podtrzymania.

    Nie, ja bym go podlaczyl pod zasilacz DC, ustawil powiedzmy 50V,
    zaswiecil LED i stopniowo zmniejszal napiecie.
    I bardzo szybko bym znalazl prog wlaczenia :-)

    Ale czy to by tak samo zadzialalo gdyby go podlaczyc pod siec 50Hz,
    czy tam jednak jakies opoznienie czasowe jest, albo cos co wykrywa
    zbocze opadajace - i tam nie wlacza ...

    Bo wlaczanie obciazenia pojemnosciowego pozostaje ciekawe, jesli on
    sie zalacza pod koniec sinusoidy ...

    J.