  • Data: 2013-01-08 20:53:56
    Temat: Re: W fotoradarach nie chodzi o pieniądze?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 08 Jan 2013 18:24:56 +0100, megrims napisał(a):
    > Brak spójnej wieloletniej polityki w każdym obszarze. Każda
    > nowa władza torpeduje to co zrobili poprzednicy czyli
    > często opozycja. Myślę, że nasi rodzice nie o taką Polskę
    > walczyli.

    A propos - coraz czesciej juz tak nie jest.
    Wladza siedzi przy korycie 4 lata, a zobowiazan zostawia na wiecej.
    Czy to unijna dyrektywa, czy koncesja autostradowa na 30 lat, czy umowa z
    Kapschem ... i juz nastepni nie moga skasowac bramek na autostradzie,
    chocby nie wiadomo jak byli z tego niezadowoleni.

    J.