eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmW jakim prepaidzie mozna przekazywac srodki na inny numer › Re: W jakim prepaidzie mozna przekazywac srodki na inny numer
    From: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: W jakim prepaidzie mozna przekazywac srodki na inny numer
    Date: Sun, 1 Mar 2015 20:59:13 +0100

    On Sun, 1 Mar 2015, dizel wrote:

    > T-M - brak
    > PLAY - brak
    > Orange - na 99% brak
    > PLUS - usługa dostępna tyle że w ciągu 30 dni możesz przelać na konto
    > innego użytkownika max 20zł, które nie wydłużają ważności konta.
    > http://www.plus.pl/uslugi/teleprzelew

    No to trochę lipa, ale dzięki za odpowiedź. Wziąłbym sobie abonament, ale
    z tymi abonamentami to mam takiego pecha, że te pedały zawsze wystawią mi
    jakąś fakturę wyciągniętą z czapki i potem trzeba im udawadniać, że nie
    jest się wielbłądem, więc chyba jednak zostanei prepaid, szkoda że nie ma
    takiego ficzera na rynku.