  • 1. Data: 2015-03-01 17:32:15
    Temat: W jakim prepaidzie mozna przekazywac srodki na inny numer
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    Heyah....
    Z Heyah właśnie się mam zamiar pożegnać, bo T-mobile trochę za bardzo
    pojechał po bandzie nawet jak na standardy dymania klienta ogólnie
    przyjęte wsród telekomów. Ale ja nie o tym.

    Możecie polecić jakąś sieć (o ile wogóle taka jest) gdzie można ze swoich
    środków doładować środki innego numeru bez konieczności dokupywania nowego
    doładowania?

  • 2. Data: 2015-03-01 20:42:44
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 1 Mar 2015 17:32:15 +0100, Rafal Jankowski
    <j...@o...wsisiz.edu.pl> wrote:

> [...]
    >środków doładować środki innego numeru bez konieczności dokupywania nowego

    T-M - brak
    PLAY - brak
    Orange - na 99% brak
    PLUS - usługa dostępna tyle że w ciągu 30 dni możesz przelać na konto
    innego użytkownika max 20zł, które nie wydłużają ważności konta.
    http://www.plus.pl/uslugi/teleprzelew

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2015-03-01 20:59:13
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Sun, 1 Mar 2015, dizel wrote:

> [...]
    > PLUS - usługa dostępna tyle że w ciągu 30 dni możesz przelać na konto
    > innego użytkownika max 20zł, które nie wydłużają ważności konta.

    No to trochę lipa, ale dzięki za odpowiedź. Wziąłbym sobie abonament, ale
    z tymi abonamentami to mam takiego pecha, że te pedały zawsze wystawią mi
    jakąś fakturę wyciągniętą z czapki i potem trzeba im udawadniać, że nie
    jest się wielbłądem, więc chyba jednak zostanei prepaid, szkoda że nie ma
    takiego ficzera na rynku.

  • 4. Data: 2015-03-03 10:25:37
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    Rafal Jankowski wrote:

> [...]
    > udawadniać, że nie jest się wielbłądem, więc chyba jednak zostanei
    > prepaid, szkoda że nie ma takiego ficzera na rynku.

    Jak nie ma, jak jest - właśnie Ci napisał, że jest w Plusie na Kartę.
    Teleprzelew nie przedłuża ważności konta, ale za 10 zł włączysz rok
    ważności konta i nie ma problemu.

  • 5. Data: 2015-03-04 01:06:11
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl>

    On Tue, 3 Mar 2015, Poldek wrote:

    > Jak nie ma, jak jest - właśnie Ci napisał, że jest w Plusie na Kartę.
    > Teleprzelew nie przedłuża ważności konta, ale za 10 zł włączysz rok ważności
    > konta i nie ma problemu.

    Zwykle nie wydaje więcej niż 20 PLN/mc wolę jednak doładowywać rzadziej
    za większe kwoty bo ta czynność mimo wszystko obniża jakość życia.

  • 6. Data: 2015-03-04 14:42:40
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Rafal Jankowski wrote:

    > Zwykle nie wydaje więcej niż 20 PLN/mc wolę jednak doładowywać rzadziej
    > za większe kwoty bo ta czynność mimo wszystko obniża jakość życia.

    W Plusie na kartę możesz doładować jednego dużą kwotą i dostać do tego
    bonus i zapomnieć np. na rok, a minimum pół roku. Drugiego zasilasz
    wtedy co miesiąc przelewając 20 zł z tego pierwszego.

    W u konkurencji pewnie sporo rzadziej, ale musisz zasilać każdego osobno.

    U siebie stosuję takie rozwiązanie, że zasilam iPlusa na kartę 100 zł,
    otrzymuję 115 i bonus ileśtam GB transferu do wykorzystania w ciągu 180
    dni. Ten iPlus siedzi w tablecie. Raz na miesiąc przelewam z niego 20 zł
    na mojego Plusa na Kartę. W ciągu 6 miesięcy akurat zdążam przelać te
    115 zł. W ten sposób mam iPlusa na kartę z paroma GB do wykorzystania
    przez pół roku praktycznie gratis.