  • Data: 2012-07-30 09:15:23
    Temat: Re: Wam wszytskim odbilo z tym Lispem :)
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki) szukaj wiadomości tego autora

    Kviat <kviat@nie_dla_spamuneostrada.pl> wrote:

    > Ten facet ma po prostu bardzo rozbudowane poczucie zajebistości,

    A ja myślę że to ucieczka od życia, z którym sobie kompletnie nie radzi.

    Z jednej strony mamy człowieka, który na pewno ma poważne zaburzenia,
    odbiera świat w taki sposób, w jaki potrafi (wyzywanie od dresów też jest
    mechanizmem obronnym - on potrzebuje czuć się zajebisty i dlatego reaguje
    na każdą próbę krytyki agresją, pokaż wierzącemu w jakąkolwiek religię
    jakiekolwiek dowody na to, że to, w co wierzy, może być nieprawdziwe, to
    spotkasz się z taką samą reakcją) i dlatego krytykowanie jego postów ma
    dla niego bardzo emocjonalne znaczenie, bo podważa to, w co on potrzebuje
    wierzyć. Dlatego często gryzę się w język. Ale czasem już się nie da.

    Z drugiej strony nie jestem za stosowaniem taryfy ulgowej wobec kogokolwiek.
    Jak ktoś pisze bzdury, to skąd ma o tym wiedzieć, jak nie od innych?

    Z trzeciej strony fir nie chce szukać pomocy u specjalisty, który mógłby mu
    realnie pomóc rozwiązać problemy, które pchają go w ucieczkę w Internet, w
    wymyślanie jakichś genialnych rozwiązań, w poczucie zajebistości (bez niego
    by utonął), itd. A to żaden wstyd mieć problemy, różnie się życie układa,
    czasem tak jest. Wstyd i tchórzostwo to wegetować tak cały czas i nie
    próbować nic zmieniać.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/