  • 1. Data: 2012-07-27 12:52:34
    Temat: Re: Wam wszytskim odbilo z tym Lispem :)
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Piotr M Kuć" <k...@n...invalid> napisał:

    > Panowie, trochę samokontroli, nie schodźmy do tej ligi.

    Święta racja. Podporządkuję się.

    AK

  • 2. Data: 2012-07-28 13:59:22
    Od: " fir" <f...@W...gazeta.pl>

    > Święta racja. Podporządkuję się.

    jest ponoc takie powiedzenie " Nigdy nie polemizuj z głupem &#8211; najpierw
    sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem." ;-0
    - pokrywa ono pewne realne doswiadczenie ;-) ale mi samo ono wydaje sie
    i tak dosyc paskudne, co do swiata polmozgow to nie tylko czytanie ich
    ale nawet krytyczne odnoszenie sie do nich bywa somewhat traumatyczne

  • 3. Data: 2012-07-28 18:35:44
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2012-07-28 13:59, fir pisze:

    > jest ponoc takie powiedzenie " Nigdy nie polemizuj z głupem &#8211; najpierw
    > sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem." ;-0

    Jesteś w tym mistrzem.

    > - pokrywa ono pewne realne doswiadczenie ;-) ale mi samo ono wydaje sie
    > i tak dosyc paskudne, co do swiata polmozgow to nie tylko czytanie ich
    > ale nawet krytyczne odnoszenie sie do nich bywa somewhat traumatyczne

    Czy ty czytasz kiedykolwiek swoje własne posty? Zapewniam cię, że
    czytanie ich to kwintesencja traumatycznych przeżyć. Spróbuj kiedyś. Ile
    ja już czasu zmarnowałem filtrując twoje pseudowywody napisane w jakimś
    dziwnym języku udającym polski, żeby wyszukać istotną informację...
    dziękuję fir i innym twoim, hmmm... osobowościom.

    Po chwili zastanowienia myślę jednak (wydaje mi się), że jednak
    czytasz(?), skoro się do nich (do swoich własnych postów) odnosisz. I
    (nie)dziwi mnie myśl, że zarówno czytanie własnych postów i odnoszenie
    się do własnych postów paskudnym ci się nie wydaje.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2012-07-28 19:18:25
    Od: " M.M." <m...@W...gazeta.pl>

    Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał(a):

> [...]
    > (nie)dziwi mnie myśl, że zarówno czytanie własnych postów i odnoszenie
    > się do własnych postów paskudnym ci się nie wydaje.

    Ponowna analiza swoich poprzednich przemyśleń, spisanych choćby w formie
    notatek, jeszcze nic strasznego nie oznacza... no może jedynie niedoskonałą
    pamięć. Problem leży w tym, że do takiego czegoś grupy dyskusyjne słabo się
    nadają, lepszy jest jakiś blog, czy notatnik.

  • 5. Data: 2012-07-28 20:30:18
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2012-07-28 19:18, M.M. pisze:

    > Ponowna analiza swoich poprzednich przemyśleń, spisanych choćby w formie
    > notatek, jeszcze nic strasznego nie oznacza...

    Notatek? Zgoda.
    Ale ten chaotyczny myślotok, napisany nie wiadomo po jakiemu
    ((ś)firowemu chyba) - to jest straszne.

    > Problem leży w tym, że do takiego czegoś grupy dyskusyjne słabo się
    > nadają, lepszy jest jakiś blog, czy notatnik.

    A ile razy to mu już sugerowano?
    Problem leży w tym, że on o tym doskonale wie. jednak z premedytacją
    nadal to robi. Jakiś wewnętrzny imperatyw nakazuje mu obdarzać tym
    chaosem innych, przecież ludzkość wiele straci nie przeczytawszy tego...
    Wie, że _takiego_ bloga o własnych siłach nikt nie będzie w stanie
    poczytać. Posty ściągasz czy chcesz czy nie - niby dlaczego co chwilę
    zmienia osobowości?
    Niby dlaczego nie dociera do niego, że grupa dyskusyjna jest od dyskusji
    _na_temat_ , a nie do pisania pamiętnika o stanie higieny uzębienia
    kleszczy?
    Moim zdaniem to rasowy troll. Trochę bardziej inteligentny od
    "identyfikator: 20040501" bo przynajmniej stara się zachować pozory
    tematyki grupy, ale jednak troll.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 6. Data: 2012-07-28 22:12:47
    Od: Przemek O <p...@o...eu>

    W dniu 2012-07-28 20:30, Kviat pisze:

> [...]
    > Moim zdaniem to rasowy troll. Trochę bardziej inteligentny od
    > "identyfikator: 20040501" bo przynajmniej stara się zachować pozory

    Szkoda tylko, że zapaskudził grupę. Kiedyś tutaj co prawda był mniejszy
    ruch, a najlepsze tematy to te 'około programistyczne', jednak dało się
    też wyszukać interesujące nas zagadnienia. Teraz dzięki firowi i jego
    wcieleniom jest taki syf, że pytając w wyszukiwarce o cokolwiek,
    wyskakują 'kleszczowe utyskiwania na indolencje służby zdrowia'.
    Nawet jestem w stanie znieść amerykańskie upośledzenie ALa, bo ono
    częściej jest na temat.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

    PS. Może ktoś ma wtyki w akademiach medycznych? Toż to idealny przypadek
    na pracę doktorską...

  • 7. Data: 2012-07-29 05:32:22
    Od: " M.M." <m...@W...gazeta.pl>

    Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał(a):

    > Notatek? Zgoda.
    > Ale ten chaotyczny myślotok, napisany nie wiadomo po jakiemu
    > ((ś)firowemu chyba) - to jest straszne.
    Wiem że nie ta grupa, więc tylko jedno zdanie: czasami koresponduję z
    koleżanką która jest głucha, pisze bardzo podobnie jak nasz kolega Fir.

  • 8. Data: 2012-07-29 11:09:54
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2012-07-29 05:32, M.M. pisze:
    > Wiem że nie ta grupa, więc tylko jedno zdanie: czasami koresponduję z
    > koleżanką która jest głucha, pisze bardzo podobnie jak nasz kolega Fir.
    > Pozdrawiam

    Jednym zdaniem: nie widzę związku.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2012-07-29 11:48:49
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Kviat <kviat@nie_dla_spamuneostrada.pl> wrote:

    > Czy ty czytasz kiedykolwiek swoje własne posty? Zapewniam cię, że
    > czytanie ich to kwintesencja traumatycznych przeżyć.

    Oj, bo zostaniesz przez Mistrza nazwany dresem...

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 10. Data: 2012-07-29 12:10:22
    Od: " M.M." <m...@W...gazeta.pl>

    Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał(a):

    > Jednym zdaniem: nie widzę związku.
    Związek jest prosty: niektóre osoby (np. niesłyszące) mają utrudnioną naukę
    posługiwania się tekstem, choć są inteligentne i na co dzień sympatyczne.