  • 1. Data: 2013-01-24 17:49:19
    Temat: Warszawa - N. Sacz
    Od: "slash" <...@...pl>

    Witam,

    Powiedzcie mi Szanowni Koledzy, ktorędy teraz najwygodniej się jedzie z
    Warszawy do Nowego Sącza?
    Czy jechac DK73 od Kielc az do A4 i z niej zjechac w Brzesku w DK75, czy
    może zjechac juz w Busku na Nowy Korczyn, Koszyce?
    Wyjazd planuję w sobotę ok 6:00.

    pzdr
    slash

  • 2. Data: 2013-01-24 18:59:25
    Temat: Re: Warszawa - N. Sacz
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "slash" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy jechac DK73 od Kielc az do A4 i z niej zjechac w Brzesku w DK75,
    > czy może zjechac juz w Busku na Nowy Korczyn, Koszyce?

    Proponuję trasę jak tutaj:
    http://www.tinyurl.pl/?rZWCyWEp
    choć w czasie poważnch opadów może być różnie z przejezdnością na
    odcinku Dąbrowa Tarnowska - Zakliczyn i dalej.
    Jeżeli będzie straszliwie waliło sniegiem, to przed Zakliczynem daj w
    prawo (Roztoka) i w Jurkowie dołączysz do głównej trasy z Brzeska.
    Jeżeli nie das w prawo to nie zrażaj się zamkniętym odcinkiem
    Gródek-Nowy Sącz, to jest 20 metrów po tłuczniu, ale w pełni przejezdne.

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2013-01-24 19:06:40
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Jeżeli nie das w prawo to nie zrażaj się zamkniętym odcinkiem
    > Gródek-Nowy Sącz, to jest 20 metrów po tłuczniu, ale w pełni

    Wróć, ostatni odcinek jest źle pokazany, chodzi oczywiście o trasę:
    http://tnij.org/t9zz

    I teraz mój opis ma sens ;-)
    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2013-01-24 20:06:44
    Od: "slash" <...@...pl>

    > Użytkownik "Yogi(n)" <y...@k...pl> napisał w wiadomości

    znam ta trase, ale latem, dlatego wlasnie zastanawiam sie, czy jednak teraz
    nie bedzie szybciej jak dojade do A4

    pzdr
    slash

  • 5. Data: 2013-01-24 20:23:42
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > Wróć, ostatni odcinek jest źle pokazany, chodzi oczywiście o trasę:
    > http://tnij.org/t9zz
    >
    > I teraz mój opis ma sens ;-)

    Osobiście wolę przez Czchów niezależnie od pogody, ale nadal pozostaje
    pytanie, czy obecnie nie lepiej ominąć dosyć lichą drogę w okolicach
    Radłowa itp. dojeżdżając DK73 do nowo otwartego odcinka A4 i dalej do
    Brzeska. Wtedy będzie tylko jeden krótki niezbyt przyjemny odcinek od
    autostrady do Brzeska.

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 6. Data: 2013-01-24 20:26:50
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > znam ta trase, ale latem, dlatego wlasnie zastanawiam sie, czy jednak
    > teraz nie bedzie szybciej jak dojade do A4

    No właśnie ten wariant wygląda na sensowniejszy, zwłaszcza przy obecnej
    ilości śniegu. Na wiosnę zamieram go wypróbować.

    Piotr

  • 7. Data: 2013-01-24 21:18:33
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > znam ta trase, ale latem, dlatego wlasnie zastanawiam sie, czy jednak
    > teraz nie bedzie szybciej jak dojade do A4

    Te mniejsze drogi są odśnieżane, ale w czasie opadów czasem nie
    nadążaja. Jeżeli nie będzie padało, to można próbować, zwłaszcza, jesli
    od ostatniego opadu upłynie kilka-kilkanaście godzin. Mam rodzinę przy
    drodze z Gródka i codziennie do pracy w Sączu dojeżdżają (ale to nie
    świadczy o stanie odśnieżania przed Tarnowem, w Żabnie itd.) A czwórka -
    oczywiście, że tak, ale tradycyjnie ruch będzie większy, zwłaszcza że
    "stonka", jak sympatycznie nazywamy Warszawiaków w wersji turystycznej,
    właśnie ruszy w tym kierunku ;-).

    Możesz też pojechać do Krakowa a potem autostradą do Brzeska lub do
    Wojnicza (najsensowniej do Brzeska a potem na Jurków).
    --
    Yogi(n)

  • 8. Data: 2013-01-25 10:04:56
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> writes:

    > Wróć, ostatni odcinek jest źle pokazany, chodzi oczywiście o trasę:
    > http://tnij.org/t9zz

    Czy fragmentu Dąbrowa Tarnowska - Wierzchosławice nie lepiej zrobić
    DK73-A4? O tak:
    http://umapa.pl/IfhVT

    MJ

  • 9. Data: 2013-01-25 16:34:32
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    > Czy fragmentu Dąbrowa Tarnowska - Wierzchosławice nie lepiej zrobić
    > DK73-A4? O tak:
    > http://umapa.pl/IfhVT

    Na tym odcinku ruch był znacznie większy, niż przez Żabno, przerabiałem
    to chyba trzykrotnie. Ale jechałem tamtędy kilka lat temu, może się
    zmieniło i teraz nie potrafię odpowiedzieć w wiarygodny sposób.

    --
    Yogi(n)