  • 1. Data: 2011-10-19 11:04:26
    Temat: Warszawa-szukam solidnego i niedrogiego mechanika dla Hondy'97
    Od: "fenris" <f...@g...pl>

    w okolicach Ochoty

  • 2. Data: 2011-10-22 19:54:21
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    fenris wrote:

    > w okolicach Ochoty

    Ja znam jednego, ale kompletnie nie w okolicach Ochoty.
    Radzymin - ale i tak do niego z Ochoty jeździłem ;-)

    W mieście to niedrogiego nie znajdziesz.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2011-10-22 21:22:49
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-10-22 19:54, Massai wrote:

    > Ja znam jednego, ale kompletnie nie w okolicach Ochoty.
    > Radzymin - ale i tak do niego z Ochoty jeździłem ;-)

    HondCar? Też polecam - ceny jak u konkurencji, ale w hondach się
    specjalizuje i jako bonus jest jazda ekstremalna pełnoletnim zastępczym
    civickiem:) Wada, że trzeba jednak się do Radzymina przejechać.

    > W mieście to niedrogiego nie znajdziesz.

    W mieście znajdzie porównywalnie cenowo - na Okęciu jest zagłębie
    warsztatów, i jak się pytałem to wychodziło podobnie jak w Radzyminie.
    Jednak wolałem nadłożyć drogi - kolesia polecają na HAKP i jak chyba nie
    bez powodu.

    Shrek.

  • 4. Data: 2011-10-24 08:45:40
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Shrek wrote:

    > HondCar?

    Ano. Serwisuję u niego samochody od jakichś 10 lat, wtedy jeszcze miał
    w innym miejscu mały warsztacik.

    > Też polecam - ceny jak u konkurencji,

    A to dziwne, ja chyba mam u niego jakieś preferencyjne stawki ;-) Za
    robociznę liczy mi zawsze jakieś takie grosze że aż mi głupio.

    Jedyna wada, że czasem trudno się dopchać, bo miewa kolejki.

    > ale w hondach się
    > specjalizuje i jako bonus jest jazda ekstremalna pełnoletnim
    > zastępczym civickiem:) Wada, że trzeba jednak się do Radzymina
    > przejechać.

    Eee, ja zawsze po prostu u niego siedziałem przy robocie, bo gość jest
    na tyle dobry i uczciwy że nie boi się jak mu patrzysz na ręce.

> [...]
    > warsztatów, i jak się pytałem to wychodziło podobnie jak w
    > Radzyminie. Jednak wolałem nadłożyć drogi - kolesia polecają na HAKP

    Przede wszystkim facet zna się na rzeczy i wie gdzie instrukcje się
    mylą ;-)
    Miałem rovera 623, to w sumie honda accord, i np. instrukcje podawały
    że górny przedni wahacz to idzie od accorda amerykańskiego, co jest
    bzdurą, bo wchodzi od europejskiego. Różnica jest niewielka, 1 cm w
    rozstawie górnych bolców, da się wcisnąć, ale wahacz się szybko
    rozsypuje...

    --
    Pozdro
    Massai