    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Weekend bez ofiar ?
    Date: Sun, 03 Jul 2011 21:30:48 +0200
    <iu85jr$d6b$1@usenet.news.interia.pl> <iu9i56$pgh$1@inews.gazeta.pl>
    <iu9kq7$66a$1@inews.gazeta.pl> <iu9ktk$5ra$3@inews.gazeta.pl>
    <iu9mcc$b1i$1@inews.gazeta.pl>
    <b...@x...googlegroups.com>
    <iul9f6$i6l$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <iuo0ol$d0a$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <iuo5f3$62o$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <iupe83$1bf$1@mx1.internetia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>

    (...)
    > Ciężko w ciągu dnia znaleźć trasę gdzie nie ma żadnych spowolnień.

    A cóż ja poradzę? UE "dała" dotacje, idzie Euro, ruch na wszystkich
    frontach. Myślisz, że ja jestem szczęśliwy wisząc na wahadle, czy
    tkwiąc w długiej karawanie? Sytuacja przejściowa. Na części tras
    prac nie ma i jeździ się całkiem przyjemnie. Dojdą w końcu ekspresówki
    i autostrady i będzie całkiem dobrze. Zresztą jak człowiek pomyśli
    przed jazdą, to spokojnie osiągnie cel w przyzwoitym czasie.

    > Z okazji kolejnej wymiany poglądów mógłbyś zauważyć, że ja wcale nie
    > stoję na stanowisku "wszystkie ograniczenia są bez sensu" oraz "każdy
    > powinien mieć prawo zapierdalać ile mu się podoba"...

    Za to sprawę przeciągasz w drugie wahnięcie absurdu.

    > W godzinach szczytu w dużym mieście to średnia często spada jeszcze
    > bardziej.

    Wszystko będzie zależało od trasy, konkretnej godziny i konkretnego
    miasta.

    > Zależy od trasy i warunków. Czasem (na tej samej trasie) lekko
    > dociskając jestem w stanie skrócić swój czas przejazdu o 30%,

    30% lekko doginając? O jakiej trasie piszesz? Z 3 godzin jazdy zrobią
    się 2? Litości. Zresztą jak napisałeś:
    <cite>
    No i jeżdzę trochę szybciej, stąd wiem że do podbicia
    średniej o 10km/h prędkość maksymalną (bądź przelotową, kto chce
    zrozumieć zrozumie) trzeba zwiększyć dużo więcej.
    </cite>

    To teraz mi wytłumacz jakim cudem lekko dociskając jesteś w stanie
    taki efekt osiągnąć.

    > czasem, nawet jakbym mocno dociskał to więcej niż kilka procent nie urwę dopóki
    > nie zacznę wyprzedzać pod górkę itp - a tego nie robię i nie mam zamiaru
    > robić.

    W większości jest tak, że żeby urwać te więcej niż parę procent to
    trzeba jechać na dżygita. Ani to bezpiecznie, ani rozsądne.