    From: kamil kapturkiewicz <h...@w...pl->
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Weekendowe problemy TKTELEKOM !
    Date: Mon, 22 Mar 2004 00:33:36 +0100

    Jaroslaw Druzbinski wrote:
    > Witam wszystkich.
    > Mam pytanie związane z funkcjonowaniem sieci TKTELEKOM. Czy takie problemy
    > z funkcjonowaniem sieci jak w ten weekend pojawiają się często ?

    juz tu kiedys sie produkowalem na ich temat.

    przez pol roku nie potrafili mi zestawic lacza tak zeby nie bylo lossow
    na pierwszym i drugim hopie, i zejsc z czasami ponizej 150ms we wlasnym
    szkielecie. nie mowiac juz o wyjsciu na swiat, ktorego nie potrafili
    zestawic od konca lipca do stycznia, to do level3 moze dzialalo tak jak
    powinno przez 2 dni, potem bylo jak do telii po 50% lossow. BOK... jaki
    BOK ? czynne od 7 do 16 w dni powszednie.

    do tego na dowidzenia 2k pln za rozwiazanie umowy. jaka firma jeszcze ma
    taka swietna umowe?

    niech ktos mi powie ze u niego lacze od tej firmy dziala tak jak lacza
    od polpaku, netii, gts.