  • 1. Data: 2004-03-21 21:00:04
    Temat: Weekendowe problemy TKTELEKOM !
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam.]cn.net.pl>

    Witam wszystkich.
    Mam pytanie związane z funkcjonowaniem sieci TKTELEKOM. Czy takie problemy
    z funkcjonowaniem sieci jak w ten weekend pojawiają się często ?

    --

    Jaroslaw Druzbinski
    art. 54 Konstytucji RP "Kazdemu zapewnia sie wolnosc wyrazania

  • 2. Data: 2004-03-21 21:09:11
    Temat: Re: Weekendowe problemy TKTELEKOM !
    Od: "Lesio" <l...@b...org>

    Jaroslaw Druzbinski wrote:
    > Witam wszystkich.
    > Mam pytanie związane z funkcjonowaniem sieci TKTELEKOM. Czy takie
    > problemy z funkcjonowaniem sieci jak w ten weekend pojawiają się
    > często ?

    Jakie problemy ? :>

    3 rtr-tktelekom.cn.com.pl (82.160.44.1) 12.552 ms 13.250 ms 11.934 ms
    4 * * *
    Icmp checksum is wrong
    5 * * *
    6 * *Icmp checksum is wrong
    *
    7 213.248.103.169 (213.248.103.169) 520.554 ms 646.167 ms *
    8 war-b1-pos1-0.telia.net (213.248.76.25) 691.650 ms 636.652 ms *
    9 tpsa-01622-war-b1.c.telia.net (213.248.79.18) 829.277 msIcmp checksum
    is wrong
    * *
    10 195.149.232.142 (195.149.232.142) 586.822 ms * *
    11 * * *
    12 * * *
    13 * * *
    14 *Icmp checksum is wrong
    * *
    15 * * *
    16 * * *
    17 * rtr-tktelekom.cn.com.pl (82.160.44.1) 11.899 ms !H *
    18 * * *
    19 * * *
    20 * * *
    21 * * *
    22 * * *
    23 inds.pl (80.48.184.2) 416.397 ms 353.640 ms 370.882 ms

    Ja tu zadnego problemu nie widze procz tego ze od piatku tak sie to wszystko
    kopie na maxa

    --
    .: Lesio :.
    BlokLAN ASK

  • 3. Data: 2004-03-21 23:33:36
    Od: kamil kapturkiewicz <h...@w...pl->

    Jaroslaw Druzbinski wrote:
    > Witam wszystkich.
    > Mam pytanie związane z funkcjonowaniem sieci TKTELEKOM. Czy takie problemy
    > z funkcjonowaniem sieci jak w ten weekend pojawiają się często ?

    juz tu kiedys sie produkowalem na ich temat.

    przez pol roku nie potrafili mi zestawic lacza tak zeby nie bylo lossow
    na pierwszym i drugim hopie, i zejsc z czasami ponizej 150ms we wlasnym
    szkielecie. nie mowiac juz o wyjsciu na swiat, ktorego nie potrafili
    zestawic od konca lipca do stycznia, to do level3 moze dzialalo tak jak
    powinno przez 2 dni, potem bylo jak do telii po 50% lossow. BOK... jaki
    BOK ? czynne od 7 do 16 w dni powszednie.

    do tego na dowidzenia 2k pln za rozwiazanie umowy. jaka firma jeszcze ma
    taka swietna umowe?

    niech ktos mi powie ze u niego lacze od tej firmy dziala tak jak lacza
    od polpaku, netii, gts.

  • 4. Data: 2004-03-22 08:01:56
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <comnet@[nospam.]cn.net.pl>

    Uzytkownik: kamil kapturkiewicz <h...@w...pl-> napisal:

> [...]
    > dzialalo tak jak powinno przez 2 dni, potem bylo jak do telii po 50%
    > lossow. BOK... jaki BOK ? czynne od 7 do 16 w dni powszednie.

    Generalnie nie mam nic do zarzucenia. Problem wystapil pierwszy raz w
    weekend. Lacza w swiat maja dwa. Level3 i Telia. Dziala poprawnie.
    Dzwonilem na call center w niedziele o 21 i byla obsluga. Po czym pani
    zadzwonila do mnie o 22 z potwierdzeniem ze juz wszystko powinno byc ok. W
    sumie nie do konca bylo ok ale znaczna poprawa.

    Mnie tylko chodzi o to czy takie problemy pojawiaja sie u innych userow
    czesciej. Mnie sie zdazylo to pierwszy raz.

    > do tego na dowidzenia 2k pln za rozwiazanie umowy. jaka firma jeszcze
    > ma taka swietna umowe?

    To juz inna kwestia.

  • 5. Data: 2004-03-25 17:41:05
    Od: Admin TVK Tel-KA <a...@t...wroc.pl>

    Jaroslaw Druzbinski wrote:
    [..]
    > Mnie tylko chodzi o to czy takie problemy pojawiaja sie u innych userow
    > czesciej. Mnie sie zdazylo to pierwszy raz.

    Hmm.. zdaża się jak każdemu który jest w trakcie budowy/rozbudowy sieci.

    Podłączenie we Wrocławiu ma pewne problemy ok. 1 czy 2 na kwartał. Z
    reguły trwają ok 1 do 2h. Ostatnio GTS we Wrocq zaliczył padaczkę na 4h
    w dni robocze :>

  • 6. Data: 2004-03-25 18:59:20
    Od: "Lesio" <l...@b...org>

    Admin TVK Tel-KA wrote:
    <ciach>
    >Hmm.. zdaża się jak każdemu który jest w trakcie budowy/rozbudowy sieci.

    Wszystkie pieknie, niech sie rozbudowuja, tylko mogli by informowac klientow
    ze beda prowadzone jakies prace, podac date i czas.

    --
    .: Lesio :.
    BlokLAN ASK

  • 7. Data: 2004-03-29 18:08:21
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid>

    W artykule <c3va1j$2snb$1@rtr3.cn.com.pl> Lesio napisał(a):
    > Admin TVK Tel-KA wrote:
    ><ciach>
    >
    > Wszystkie pieknie, niech sie rozbudowuja, tylko mogli by informowac klientow
    > ze beda prowadzone jakies prace, podac date i czas.

    Właśnie zaczęli :>

  • 8. Data: 2004-03-29 18:43:22
    Od: "Lesio" <lesio__||USUN-TO||__@bloklan.org>

    Admin TVK Tel-Ka wrote:
    <ciach>
    > Właśnie zaczęli :>

    Mozesz powiedziec w jakis sposob ?? jakies info na www lub cos podobnego ?

    --
    .: Lesio :.
    BlokLAN ASK

  • 9. Data: 2004-03-30 11:42:50
    Od: Admin TVK Tel-KA <a...@t...wroc.pl>

    Lesio wrote:
    > Admin TVK Tel-Ka wrote:
    > <ciach>

    > Mozesz powiedziec w jakis sposob ?? jakies info na www lub cos podobnego ?

    E-mailem do klientów.

  • 10. Data: 2004-03-30 11:43:16
    Od: Admin TVK Tel-KA <a...@t...wroc.pl>

    Lesio wrote:
    > Admin TVK Tel-Ka wrote:
    > <ciach>

    > Mozesz powiedziec w jakis sposob ?? jakies info na www lub cos podobnego ?

    E-mailem do klientów a do niektórych nawet telefonicznie.