  • Data: 2014-04-21 09:58:44
    Temat: Re: Wesołych Świąt
    Od: "Jan" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    uzytkownik wrote:

    > Jesteś zbyt zarozumiały.
    > Skoro uważasz, że inżynier nie ma prawa wierzyć w Boga to wytłumacz
    > skąd się wziął cały ten wszechświat? Skąd się wzięło życie? Skąd w
    > ogóle się wzięły prawa fizyki?

    jeśłi ktoś jest osobą o ścisłym umysle to nie powinien tam gdzie nalezy
    wstawić "nie wiem" wstawiac jakiegoś brodatego dziadka zwanego bogiem...

    bo taka figura niczego nie tłumaczy...

    to tak jakby dziurę w moście przykryć płaszczem.

    religia powstałą jako metoda uproszczonego wyjaśnienie zjawisk otaczającego
    nas świata... ale nie jest ona sposobem prawdziwego wyjaśnienia zjawisk.

    Wręcz przeciwnie. Służy ona zaciemnianiu pojmowania świata. IMHO została
    wymyślona przez osobników żerujących na odwiecznym ludzkim strachu przed
    nieznanym po śmierci.
    A teraz zaciemnia się obraz świta aby nie stracić owieczek do strzyżenia. I
    po to właśnie w programie "edukacji" jest po 160 godzin fizyki, biologii czy
    chemii ale 860 godzin indoktrynacji religijnej. Umysłem indoktrynowanym
    łatwiej manipulować. Bo w pewnym momencie rozum ustępuje na rzecz wiary.