  • Data: 2019-10-16 12:51:27
    Temat: Re: WiFi calling
    Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.10.2019 o 22:36, Marcin pisze:
    > Witam

    > A co by chcial zyskac? Aplikacje dzialaja tak samo. Sa jakies nowosci
    > w systemie ale nawigacja poprowadzi tak samo, film bedzie taki sam a
    > muzyka zabrzmi tak samo. Najbardziej tu chodzi o bezpieczenstwo.

    Pewnie to co wszyscy aktualizujący - czyli mieć coś nowszego.

    > Poprzedni telefon mial Snapdragona 800, obecny ma 845. Zmienilem bo
    > sie popsul. Poprzednim aktualizacji od dawna nie dostawal przed
    > awaria. Nie widze zadnej istotnej roznicy w szybkosci dzialania (nie
    > gram, nie montuje filmow itp.). Mysle, ze spokojnie taki telefon ze
    > Snapdragonem 800 by uciagnal nowsze systemy.

    Na dzień dzisiejszy pewnie tak. Natomiast za kilka lat będą Cię pytać -
    "po co się męczysz z tym zabytkiem?"...

    > Jakiego dowodu bys sie spodziewal? Albo jest latwiej sie wlamac do
    > systemu (czy to komputer czy telefon to w sumie bez znaczenia) albo
    > trudniej. Tylko dopoki do tego nie dojdzie w sposob widoczny to skad o
    > tym wiedziec?
    > Pare lat temu pewnego dnia zostaly zaszyforwane dyski w wielu
    > komputerach z Windows. Dziura ktora zostala wykorzystana do tego byla
    > zalatana dawno przed atakiem. Ale nie kazdy zainstalowal bo kazdy mial
    > dobre wytlumaczenie dlaczego nie...
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marcin

    Włamanie do systemu! Przecie to jakaś bzdura gdy bierzemy pod uwagę
    Androida instalowanego w telefonach. W nim prawie każdy program
    zewnętrzny to potencjalne źródło zagrożenia. Nie ma żadnego wyboru  -
    albo się godzisz na potencjalne szpiegowanie i inwigilację, albo się
    wal. Osobiście myślę że te wydawane co chwila "łatki bezpieczeństwa" to
    coś zupełnie odwrotnego - one mają na celu tylko usprawnianie szpiegowania.