  • Data: 2020-04-30 11:06:57
    Temat: Re: WiFi calling wg Plus
    Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.04.2020 o 14:12, p...@g...com pisze:
    > --chodzi o operatorów działających na rynku polskim.
    >
    > Nie można ich wkładać do jednego worka. T-Mobile czy Orange ma gotowe rozwiązania a
    Plus wymyślił coś niekoniecznie lepszego.

    Można, do niedawna myślałem że większej padaki jak Minus w Polsce nie
    znajdzie. Okazuje się że p Żak ma pilnego ucznia - T-Mobile. Jakieś 3-4
    miesiące temu T-M postawił wedle mojej wsi maszt,. Przy stawianiu robota
    paliła im się w rękach jak PRLowskim przodownikom pracy. Postawili,
    pomalowali, poobwieszali światłami jak choinkę w tempie wręcz
    błyskawicznym, jednak na tym koniec. Tylko 15ego każdego miesiąca na pół
    godziny włączają przekaźnik. Potencjalnych klientów i ich potrzeby mają
    zwyczajnie gdzieś.

    Orange, - widziałeś nową stronę internetową i aplikację "Mój Orange"? -
    Bez podania nr buta nie dowiesz się na czym stoisz... Dlaczego te qrwy
    robią wszystko aby klienta do siebie totalnie zniechęcić?