  • Data: 2014-08-24 15:41:59
    Temat: Re: Widać że Pan nie z Radomia ...
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    glang wrote:

    > Wracając przez Radom zatankowałem na samoobsługowej stacji Statoil
    > 1-2-3. Po zatankowaniu wsiadłem do samochodu i podjechałem
    > samochodem zapłacić do okienka. No i wtedy Pan mnie "rozpoznał" bo
    > tam wszyscy przychodzą płacić pieszo a samochody stoją pod
    > dystrybutorem :) Tankowałem już w wielu miastach i chyba nie pamiętam
    > aby standardem było płacenie "z buta". A jak tam u Was :) ?? pzdr GL

    Nie wiem jak wyglada Statoil, ale jesli to jest stacja typu
    Auchan/Tesco, gdzie podjezdzasz od dystrybutora do jednej z budek ze
    szlabanem, placisz i jedziesz dalej, to nigdy nie widzialem "pieszego"
    na takiej stacji.
    Nic by mu to i tak nie dalo, bo potem drugi raz stal by w kolejce do
    kasy zeby wyjechac.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl