  • 11. Data: 2016-07-04 19:24:36
    Temat: Re: Wiem ?e si? nara?am
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Chris
    naskrobał(a):

    > Chińczyk potrafi być dobry ale nie za 450zł ...

    Ale masz jakies poparcie? Czy tak tylko sobie klepnąłeś w klawiszki?
    http://pl.aliexpress.com/item/Original-Xiaomi-Mi4c-M
    i-4c-Prime-Snapdragon808-Hexa-Core-1-8GHz-4G-FDD-LTE
    -3G-RAM/32479028283.html?ws_ab_test=searchweb201556_
    0,searchweb201602_2_10037_10017_406_10032_10040,sear
    chweb201603_3&btsid=2c631dd2-a155-4546-8542-8bdabb41
    76ac
    Gdyby połamało linkę:
    http://tiny.pl/g9gxs
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz budzi się z okropnym bólem głowy. Mętnym wzrokiem spogląda wokół:

  • 12. Data: 2016-07-04 19:29:52
    Temat: Re: Wiem że się narażam
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    moto e

  • 13. Data: 2016-07-04 19:44:12
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-07-04 o 19:24, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Chris
    > naskrobał(a):

    > Ale masz jakies poparcie? Czy tak tylko sobie klepnąłeś w klawiszki?

    http://allegro.pl/telefony-komorkowe-165?string=Xiao
    mi%20Mi%20Mi4c%204c&bmatch=lm_v4_hou_sqm_sw-ele-1-1-
    0629&order=d&buyNew=1&a_enum%5B128188%5D%5B1%5D=1

    Mam poparcie, w Chinach to mogę kupować skarpetki albo latareczki po 1$
    a nie telefony. W PL mam FA, mam gwarancję i to dla mnie się liczy a nie
    przemyt z Chin bo pewnie nie liczysz podatku od tej paczki?

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2016-07-04 20:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Na podobnych warunkach kupiłem Lumię 550 (499zł).
    >
    > Co do baterii - do żaden smartfon nie będzie miał silnej. Jeśli takiej
    > potrzebujesz, to raczej kup dobrego powerbanka.

    Moje 4600mAh daje rade - pol dnia na yanosiku albo google maps i jest ok.

  • 15. Data: 2016-07-04 20:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Badabum malkontUSUŃ@go2.pl ...

> [...]
    > konkretnych oczekiwań. Wyświetlacz może być >4,5 cala, nie musi być
    > dual sim. Ważne żeby miał dobrą jakość rozmów i silną baterię.

    Ja kupiłem niedawno
    Oukitel 4000 pro.
    Jeżeli nie przeszkadza ci waga ok 250g to:
    quad core
    2gb ram
    16gb pamieci
    5 cali wyswietlacz
    dual sim
    LTE
    bateria 4600mAh

  • 16. Data: 2016-07-04 20:10:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Nie wiem jaki konkretnie jest ten telefon ale w naszych czasach
    >staralbym sie unikac 1GB RAMu.

    A kiedys czlowiek mial 32MB i byl bardzo zadowolony :-)

    Mozna sie jakos dowiedziec ktory program ile zajmuje ?

    J.

  • 17. Data: 2016-07-04 20:13:29
    Od: atm <...@v...pl>

    On 04.07.2016 20:10, J.F. wrote:
> [...]
    >
    > A kiedys czlowiek mial 32MB i byl bardzo zadowolony :-)
    >
    > Mozna sie jakos dowiedziec ktory program ile zajmuje ?

    Takie czasy :)
    Wiekszosc wbudowanych task killerow (np Samsunga) pokazuje ile RAMu
    zajmuje konkretna uruchomiona aplikacja. No i w slepie Play jest sporo
    tego typu aplikacji.

  • 18. Data: 2016-07-04 20:24:09
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

> [...]

    > a nie telefony. W PL mam FA, mam gwarancję i to dla mnie się liczy a nie
    > przemyt z Chin bo pewnie nie liczysz podatku od tej paczki?

    To już dokładasz warunków,wątkotwórca nic nie wspominał o fakturze itp.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz wszedł do gabinetu Müllera i spytał:

  • 19. Data: 2016-07-04 23:38:12
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-07-04 o 19:44, Chris pisze:

    > Mam poparcie, w Chinach to mogę kupować skarpetki albo latareczki po 1$
    > a nie telefony. W PL mam FA, mam gwarancję i to dla mnie się liczy a nie
    > przemyt z Chin bo pewnie nie liczysz podatku od tej paczki?

    FA - wg google "Font Awesome", "Facebook", "FA - zapach dla mężczyzn"...
    WTF?
    W chinach także odstajesz gwarancję.
    Przemyt? Jaki przemyt? Paczka uczciwie i legalnymi trasami wędruje do
    urzędu celnego by jego pracownicy ocenili konieczność zapłaty podatku.

    Serio - czepiasz się by się czepiać :)

  • 20. Data: 2016-07-05 00:54:49
    Od: Badabum <m...@g...pl>

    Chris <x...@x...com> Wrote in message:

> [...]
    > a nie telefony. W PL mam FA, mam gwarancję i to dla mnie się liczy a nie
    > przemyt z Chin bo pewnie nie liczysz podatku od tej paczki?

    Bez urazy ale telefon który kupiłem (Bluboo Xfire 2) był z
    polskiej dystrybucji i miał fakturę i gwarancję.

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/