  • 1. Data: 2016-07-02 01:10:56
    Temat: Udostępnianie folderu po wifi w Android
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    Cześć, zastanawiam się czy istnieje sposób by udostępnić folder na
    urządzeniu z Android 6.0.1 (urządzenie A) tak by drugi android (android
    4.4.2, urządzenie B) widział to jako własny zasób/folder/kartę.

    Ogólnie mam telefon na którego SD trzymam mp3 i chciałbym by tablet bez
    dodatkowych zabiegów korzystał z tych mp3 w odtwarzaczu itp.
    A ma roota, B nie.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 2. Data: 2016-07-02 19:11:16
    Temat: Re: Udostępnianie folderu po wifi w Android
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.07.2016 o 01:10, PlaMa pisze:
> [...]
    >
    > Ogólnie mam telefon na którego SD trzymam mp3 i chciałbym by tablet bez
    > dodatkowych zabiegów korzystał z tych mp3 w odtwarzaczu itp.

    Jako własny zasób - nie wiem jak. ale może jako ftp wystarczy?

    ToMasz

  • 3. Data: 2016-07-03 00:24:05
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-07-02 o 19:11, ToMasz pisze:

    > Jako własny zasób - nie wiem jak. ale może jako ftp wystarczy?

    Sęk w tym by player muzyczny itp widział to i odtwarzał "By default"

  • 4. Data: 2016-07-03 01:02:09
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 2 Jul 2016 01:10:56 +0200, PlaMa <b...@w...pl> wrote:
    > Ogólnie mam telefon na którego SD trzymam mp3 i chciałbym by tablet
    bez
    > dodatkowych zabiegów korzystał z tych mp3 w odtwarzaczu itp.

    Jeśli player umie grać po http to można zasoby udostępnić wifi file
    explorerem .

    --
    Marek

  • 5. Data: 2016-07-03 01:35:11
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-07-03 o 01:02, Marek pisze:

    > bez
    > Jeśli player umie grać po http to można zasoby udostępnić wifi file
    > explorerem .

    Brzmi ciekawie. Jakiś link?

  • 6. Data: 2016-07-03 12:47:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-07-03 o 01:35, PlaMa pisze:

    > Brzmi ciekawie. Jakiś link?

    Jak wpiszesz w androidowym sklepie "udostępnianie plików" to
    wyświetli ci masę programów o nazwach podobnych do "WiFi transfer".
    Ale działa to na protokołach FTP lub HTTP więc zostaje pytanie
    czy player sobie z tym poradzi.
    Jak wpiszesz "udostępnianie muzyki" to masie wyników znajdziesz jakiś
    serwer DLNA jak np. "Media serwer" i z tym powinno być łatwiej.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2016-07-04 00:16:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 3 Jul 2016 01:35:11 +0200, PlaMa <b...@w...pl> wrote:
    > Brzmi ciekawie. Jakiś link?

    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.do
    oblou.WiFiFileExplorer

    Tylko AP wifi musi pozwalać na.połączenia między klientami jego
    sieci, nie każdy pozwala.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2016-07-05 00:04:51
    Od: PlaMa <b...@w...pl>

    W dniu 2016-07-04 o 00:16, Marek pisze:

    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.do
    oblou.WiFiFileExplorer
    > Tylko AP wifi musi pozwalać na.połączenia między klientami jego sieci,
    > nie każdy pozwala.

    Ideą jest by to smartphone był tutaj AP.

  • 9. Data: 2016-07-06 16:35:14
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 7/1/2016 7:10 PM, PlaMa wrote:
> [...]
    >
    > Ogólnie mam telefon na którego SD trzymam mp3 i chciałbym by tablet bez
    > dodatkowych zabiegów korzystał z tych mp3 w odtwarzaczu itp.

    ES File explorer i PowerAmp robia dokladnie to co chcesz, zakladajac, ze
    oba telefony sa zarejestrowane w twojej sieci lokalnej. <rs>

  • 10. Data: 2016-07-07 01:01:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "rs" 577d1730$0$46711$c3e8da3$e...@n...astraweb.com

    > ES File explorer i PowerAmp robia dokladnie to co chcesz, zakladajac, ze oba
    telefony sa zarejestrowane w twojej sieci lokalnej.
    > <rs>

    Widziałem takie serwery, które mogły rzucać nawet po 3G. :)
    Różne serwery zajmowały różną ilość miejsca -- najmniejszy
    chyba tylko 30 KB na ,,dysku''. Nie pamiętam, ile w RAMce
    w czasie pracy.

    I różne różnie obciążają CPU -- te dobre niemal wcale. :)