  • 121. Data: 2012-02-04 19:42:34
    Temat: Re: Wilkie audi = małe, pulsujące jajeczka :)
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 04 Feb 2012 12:24:50 GMT, to napisał(a):

    > Redukcji tam nie słychać.

    No i? Pytasz się, czy zawsze, odpowiadam, że nie. Nie pytałeś się o to, co
    w tej sytuacji robiłem.

    --
    ___________ (R)

  • 122. Data: 2012-02-04 19:43:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 4 Feb 2012 17:39:31 +0100, Myjk napisał(a):

    > Przyhamowałeś, bo inaczej doprowadziłbyś do kolizji i musiałbyś marznąć
    > dwie godziny czekając na swoich ulubionych pupili.

    Ja? Nie, misiu, ten, kto wymuszał pierwszeństwo przy zmianie pasa po
    wyprzedzaniu w miejscu niedozwolonym. Tego, że misiu w Audi złamał trzy
    przepisy i wyprzedzał na pałę bez widoczności to już nie zauważasz :D

    --
    ___________ (R)

  • 123. Data: 2012-02-04 19:44:57
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 4 Feb 2012 17:43:24 +0100, Myjk napisał(a):

    > Fri, 3 Feb 2012 23:05:36 +0100, Adam Płaszczyca

    > Kłamiesz, jak tam wjechałeś, to z pewnością nie było trzech długości.

    Ponieważ?

    > prędkość, a potem jeszcze hamowałeś, jego też zapewne zmuszając do
    > hamowania.

    Ojej, naprawdę? Zatem ten przede mną, co hamował to zły jest, bo on mnie
    zmuszał do hamowania.

    > Wg twojej teorii (patrz inne dyskusje w odniesieniu do twojego
    > filmiku o policji) to jest właśnie zajechanie drogi, hipokryto.

    zacytuj ta moją teorię :D

    --
    ___________ (R)

  • 124. Data: 2012-02-04 19:45:26
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 4 Feb 2012 17:54:23 +0100, Myjk napisał(a):

    > Fri, 3 Feb 2012 23:06:46 +0100, Adam Płaszczyca

    > Nie wolno przyśpieszać będąc wyprzedzanym.

    Istotnie. A teraz pytanie - kiedy rozpoczyna się wyprzedzanie?

    --
    ___________ (R)

  • 125. Data: 2012-02-04 20:13:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 4 Feb 2012 19:44:57 +0100, Adam Płaszczyca

    > Ponieważ?

    Dlategoż.

    Po co? To dzieło mówi samo za siebie -> http://youtu.be/Q61s1GfMMk4

    --
    Pozdor Myjk

  • 126. Data: 2012-02-04 20:20:18
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 4 Feb 2012 19:43:42 +0100, Adam Płaszczyca

    > Ja? Nie, misiu, ten, kto wymuszał pierwszeństwo przy zmianie pasa po
    > wyprzedzaniu w miejscu niedozwolonym. Tego, że misiu w Audi złamał trzy
    > przepisy i wyprzedzał na pałę bez widoczności to już nie zauważasz :D

    Oczywiście że zauważam, ale w przeciwieństwie do ciebie jestem obiektywny i
    widzę też twoje przewinienie, które ciągnąć dalej doprowadziłoby do
    kolizji. Możesz oczywiście standardowo iść w zaparte, a jaki jest koń,
    każdy i tak sam widzi.

    --
    Pozdor Myjk

  • 127. Data: 2012-02-04 20:24:25
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 4 Feb 2012 19:45:26 +0100, Adam Płaszczyca

    > Istotnie. A teraz pytanie - kiedy rozpoczyna się wyprzedzanie?

    Mnie się pytasz? To ty jesteś specjalistą i nikt nie wmówi ci że białe jest
    białe... Nigdy nie umiałeś i nadal nie umiesz się przyznać do swoich
    błędów.

    --
    Pozdor Myjk

  • 128. Data: 2012-02-04 20:34:31
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Adam Płaszczyca

    > No i? Pytasz się, czy zawsze, odpowiadam, że nie. Nie pytałeś się o to,
    > co w tej sytuacji robiłem.

    A pojęcie "kontekstu" jest Ci znane?

  • 129. Data: 2012-02-04 21:05:34
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia 04 Feb 2012 19:34:31 GMT, to napisał(a):

    > A pojęcie "kontekstu" jest Ci znane?

    Jest, kiedy zacząłes pytać o 'zazwyczaj', to tenże zmieniłeś.

    --

  • 130. Data: 2012-02-04 21:06:02
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 4 Feb 2012 20:20:18 +0100, Myjk napisał(a):

    > Oczywiście że zauważam, ale w przeciwieństwie do ciebie jestem obiektywny i
    > widzę też twoje przewinienie,

    Jakie?

    --