  • Data: 2018-03-23 09:33:12
    Temat: Re: [WinAPI] Okno dialogowe jako główne
    Od: DMR <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam najmocniej, ale życie jest o wiele krótsze niż się wszystkim wydaje, a
    żadna minuta się w nim nie powtórzy - szkoda więc ją marnować na "debaty" z
    buractwem.
    A niezależnie od przeświadczenia o bogactwie wewnętrznej implementacji, jeśli
    interfejs obiektu jest buraczany, to z mojego punktu widzenia jest to obiekt klasy
    burak.
    I tyle.

    > W końcu nic wstydliwego, ale jak
    > widzisz Internet niczego nie zapomina.

    Ależ ja się niczego nie wstydzę. Nawet gdybym chciał - to nie mam czego.
    Zresztą, w moim przypadku przynajmniej ma co pamiętać.

    > Podsumowując: trochę ci brakuje wiedzy.

    Zasadnicza różnica między nami jest taka, że ja o tym WIEM.
    Stąd moja obecność tutaj.
    Ty wyraźnie pomyliłeś wątki, o czym już wspominałem.

    > W tym wątku też nie zapomniał: pytałeś o potencjalne problemy jakie
    > mogą powstać przy pisaniu programu w którym główne okno jest
    > dialogiem. Windows API, jakieś starsze Windows CE, prawdopodobnie C.

    Netykieta przypadkiem nie wymaga przeczytania wpisu, na który się odpowiada?
    Zresztą, jeśli ktoś nie uważa za stosowne czytać, to co za różnica - czego...

    > Męczył cię problem dlaczego w książkowym przykładzie nie ma
    > DestroyWindow. (A tak na marginesie: skompiluj ten przykład, sprawdź
    > jak działa.)

    Akurat to był temat marginalny.
    Przykład działa.
    Obiekt bez destruktora albo tablica usunięta bez [] - też działa.

    > Co patologiczne: upierasz się że funkcja obsługi okna jest skojarzona
    > z uchwytem okna, a nie z klasą okna. Choć nie podaje się jej w
    > CreateWindow (CreateWindowEx), ale przekazuje przy rejestracji klasy
    > okna.

    A wiesz, gdzie ja mam twoje projekcje? :-)

    Najpierw się zdecyduj, czy "podpięta" i "skojarzona", to to samo.

    Widać, że "spięcie" procedury z klasą okna dialogowego z zasobów następuje w funkcji
    CreateDialog/DialogBox, zwracającej uchwyt utworzonego okna.
    Domyślam się, że jest to połączenie unikalne, bo przecież za chwilę mogę wywołać TEN
    SAM dialog, ale już ze wskaźnikiem do INNEJ procedury.

    Wobec powyższego, nie od rzeczy jest pytanie o sens PONOWNEJ rejestracji dialogu za
    pomocą RegisterClass?
    Liczę na to, że znajdzie się ktoś, kto mi jednym dobrym strzałem temat wyklaruje.

    Nie będę natomiast tracił czasu na spory z "kwadratowymi" osobnikami, którym się
    wydaje że pozjadali wszystkie rozumy i usiłują namolnie ustawiać dyskusję pod swój
    "kwadratowy" poziom.