eGospodarka.plGrupypl.comp.programming[Winapi] Sprawdzenie która aplikacja wysyła dane pakiety TCP › Re: [Winapi] Sprawdzenie która aplikacja wysyła dane pakiety TCP
    From: matt <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: [Winapi] Sprawdzenie która aplikacja wysyła dane pakiety TCP
    Date: Sun, 30 Aug 2009 13:05:41 +0200

    Dnia 30-08-2009 o 12:33:21 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Więc masz na myśli dwoch klientów rozmawiąjących z jednym serwerem. Bedą
    > różnić sie portem źródłowym jesli sa na tym samym IP.

    Ok, tak myslalem patrzac na naglowki TCP pakietow.

    > Od tego jest system operacyjny. Po co taka wiedza programom?

    Narazie przeglądam dokumentację na podstawie tych 2 linków które podrzucił
    Tomasz Sowa.

    Z tego co widzę można napisać sobie własny Service Provider i zainstalować
    go w stosie protokołów sieciowych. Skoro Windows udostępnia taki interfejs
    to nie wydaje mi się żeby to było coś nielegalnego. Można tego użyć np. do
    filtrowania ruchu internetowego.

    Narazie chcę zrobić jedną prostą rzecz czyli dostać uchwyt do okna mając
    do dyspozycji właśnie ten source_port podsłuchany z pakietów, ale mam
    niejasne wrażenie że będę musiał przebić się przez tony dokumentacji i
    napisać własnego Service Providera :/

    --
    TurboDymoMan