  • Data: 2015-07-18 15:05:58
    Temat: Re: Windows-8 vs. FTDI
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 18 lipca 2015 13:26:08 UTC+2 użytkownik Zbych napisał:

    > A to że taki producent, któremu nie chce się raz na trzy lata sprawdzić
    > czy jego oprogramowanie działa na nowszym systemie, to wrzód na dupie :-)

    Nie wiem do kogo "pijesz". Jeżeli do mnie, to Ci powiem że Xilinx to też wrzód na
    dupsku, bo Xilinx platform cable nie działa pod W8. Dlaczego? Dlatego, że też jest
    skonstruowany w oparciu o dokładnie tą samą kostkę do komunikacji przez USB.
    FT2232H.

    Wrzodem jest FTDI i M$! Tego drugiego nie da się obejść. Zmieniam w kolejnych
    badziewiach na Cypress'a.