    From: AlexY <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Windows-8 vs. FTDI
    Date: Tue, 21 Jul 2015 12:07:12 +0100

    JDX pisze:
    > On 2015-07-21 00:56, AlexY wrote:
    > [...]
    > Nie używam kart Creativa, ale obiło mi się o uszy, że to właśnie
    > Creative kładzie lachę na użytkowników ich starszych kart.

    To akurat była druga karta jaką sprawdzałem, pierwsza to równie stara
    yamaha, sytuacja identyczna. Ogólny cel był taki że płyta główna nie ma
    wzmacniacza, więc albo wzm zewnętrzny albo stara działająca karta. Nie
    mogło być tak łatwo.

    > W każdym razie mi Win 7 ładnie wykrył kartę na jakiej kostce Analoga
    > czego poczciwy XP nie potrafił.

    Ciężko wytłoczyć płytę ze sterownikami do sprzętu którego jeszcze nie
    ma, może to ten problem?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html