  • Data: 2018-01-09 23:10:38
    Temat: Re: Windows czy Android czy ...?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.01.2018 o 22:13, z pisze:

    > Redmi 4X
    >
    > Ale ...
    > https://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/xiaomi-re
    dmi-4a-32gb-szary.bhtml

    > Jeśli to prawda że można kupić 4A za 400 to WARTO :-)

    Redmi 4A to padaka. szybkość coś pomiędzy samsungiem s3 a najsłabszą
    wersja s4 (tych było dużo). PRzepraszam za mocne słowa, ale to tak jakby
    ktoś mi chciał za pół ceny sprzedać zegarek który spaźnia się godzine na
    dobę. tu masz testy. one nie są przesądzające, ale ich wyniki są dość
    zbieżne z odczuciem prędkości lub mułowatości urządzenia
    https://youtu.be/4gMEBw8pRtw?t=240

    natomiast ja bardziej myślałem o:
    https://proline.pl/smartfon-xiaomi-redmi-4x-32gb-gw-
    24-pl-fv23-lte-black-dual-sim-polska-dystrybucja-p95
    1230
    z wynikiem :
    https://youtu.be/w4iT4uaVZQc?t=134
    który dupy nie urywa (bo jest na poziomie s4, s5) ale pozwala juz na
    swobodne używanie telefonu.
    https://youtu.be/HmEDnNBK9oE?t=540

    flagowców Ci nie będe polecał, bo to zależy od ceny. gdzie dostaniesz
    końcówkę serii telefonu, tam bierz - jesli Ci cena odpowiada

    ToMasz
    PS
    no i jeśli nie wybierasz telefonu oczami i sercem, to antutu Twoim
    przyjacielem :)