  • Data: 2018-01-10 11:22:22
    Temat: Re: Windows czy Android czy ...?
    Od: kosmos <a...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-01-10 o 01:00, Rob pisze:

    > Użytkownik "ToMasz" <t...@p...fm.com.pl> napisał w wiadomości
    -grey-polska-dystrybucja-p949727

    > Podoba mi się i cena też do przyjęcia.
    >
    > Czy jest na grupie ktoś, kto taki smartfon używa i mógłby
    > podzielić się opinią użytkownika?

    Ja mam i używam od ponad roku innej wersji tego Xiaomi (wersja chińska -
    bez jednego z pasm LTE - z 3 GB RAM i 32 GB pamięci masowej). Główna
    wada jaka mi przychodzi do głowy to nienajwyższych lotów aparat - w
    słabym oświetleniu zdjęcia wychodzą kiepskie, mało szczegółowe i
    rozmyte. Przy czym są pewnie "używalne" na potrzeby portali
    społecznościowych, ja jednak oceniam bardziej pod kątem jakości
    ewentualnego wydruku do albumu. Zdjęcia w dobrym świetle (na zewnątrz)
    wychodzą za to dobre, w pełni do przyjęcia.
    Druga wada - ale to bardzo subiektywnie - to rozmiar. W moim przekonaniu
    ekran 5,5 cala to jednak ciut za dużo do komfortowego korzystania przy
    użyciu jednej dłoni (system zawiera opcję ułatwień do takiego
    korzystania, ale mi to jakoś nie odpowiada). Z drugiej strony większy
    ekran daje większy komfort przeglądania treści na smartfonie.
    Wydajność do standardowych zastosowań w pełni zadowalająca - system
    działa płynnie, gry się nie zacinają, internet jest w pełni zdatny do
    użytku, bateria wypada bardzo dobrze na tle innych współczesnych smartfonów.
    Nie wiem, czy taką samą wydajność oferuje model z 2 GB RAMu, tu bym
    polecał poszukać jakichś porównań.