    From: kosmos <a...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Windows czy Android czy ...?
    Date: Wed, 10 Jan 2018 13:25:29 +0100

    W dniu 2018-01-10 o 11:58, Rob pisze:
    > Użytkownik "kosmos" <a...@u...pl> napisał w wiadomości

    -grey-polska-dystrybucja-p949727

    > Bardzo Ci dziękuję za tak szczegółową odpowiedź.
    > Napisz proszę jeszcze jakiej dokładnie wersji smartfona używasz i
    > jakiego systemu
    > operacyjnego oraz czy robiłeś jego aktualizację.

    W moim przypadku jest to konkretnie Redmi Note 3 Pro 3GB/32GB (Pro
    oznacza, że jest to telefon z procesorem Snapdragon, nie Mediatek).
    Oprogramowanie na nim to Miui 9 Global 8.1.4 Beta (oryginalnie był jakiś
    chiński ROM, jak wgrywałem soft "europejski", to przez pomyłkę zamiast
    wersji "Stable" wgrałem wersję rozwojową - w praktyce jest to samo
    podobno) z Androidem w wersji 6.0.1 (początkowo był 5..., ale już dawno
    temu zaktualizował się przez WiFi). Co jakiś czas pojawiają się
    aktualizacje, ale to zazwyczaj jakieś drobne historie (poprawienie
    stabilności, usunięcie błędów itp.). W moim przypadku jest to wersja
    hardware Kenzo, czyli bez pasma 800Mhz w LTE. Dla Europy jest właściwsza
    wersja Kate (o 2 mm dłuższa fizycznie), która obsługuje to pasmo; mi
    osobiście brak tego nie doskwiera, ale pewnie dużo zależy od miejsca, w
    którym się znajdujesz.