  • Data: 2017-06-02 10:39:47
    Temat: Re: Windows phone - jakiś żart??
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-06-02 o 10:29, J.F. pisze:

    > Zadna, tylko w druga strone tez poszloby szybko :-)

    Nie twierdziłem, że byłoby długo na windowsie (poza tym, że byłoby źle,
    albo czasem wcale by nie było).

    > Absolutnie nie. Obowiazuje na wszystkich systemach.

    Ktoś twierdził coś innego?

    > To podsumuj.

    Aplikacje.
    Spotify 1,18gb
    FB 352mb
    Word 257gm
    Google App 231 mp
    Snapchat 229mb
    itd.
    Po co ci to?

    > Albo napisz za rok, jak sie okaze, ze juz nie ma 4GB wolnego :-)

    Trzeba będzie podjąc decyzję, z czego zrezygnować. Tak jak wspomniałem -
    rok używania poprzedniego smartfona nauczyło mnie, że nadchodzi taki
    moment, kiedy masz praktycznie wszystko, czego normalnie potrzebujesz, a
    dodatkowe aplikacje dochodzą wówczas bardzo wolno. Ja na takie dodatkowe
    mam 4gb. Jak w życiu codziennym okaże się to za mało, to rozejrzę się za
    nowym smartfonem (mogę jeszcze popróbować poprzenosić niektóre aplikacje
    na kartę SD).

    > Nie ma funkcji "zakoncz program".

    A po co? Wychodzę. A potem mogę proces zamknąć, jeśli już nie chce, aby
    zajmował pamięć.

    > Bo taki program, dobry. Ale ja nie tylko o mailach.

    Napisałeś o mailu, to odniosłem się do tego.

    --
    Liwiusz