    From: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Windows phone - jakiś żart??
    Date: Wed, 7 Jun 2017 22:22:43 +0000 (UTC)

    On 2017-06-05 07:54, Mirek Ptak <n...@n...pl> wrote:

    > Dawno nie korzystałem w ten sposób z klawiatury, ale dzisiaj
    > potrenowałem na stockowej z Androida 7.1.2 i działa to dosyć dobrze -
    > dla próby wpisywałem słówko "rozpoznawanie" :) - i do 2 liter w prawo
    > można było zacząć, w lewo jedną, bo przy starcie od W już inne słowo
    > proponowała :)

    Na windowsowej to można z pół klawiatury obok właściwej literki zacząć i
    rozpoznaje dobrze. Na 4 calach 2 litery to jest szerokość palca.

    > Dla mnie jednak takie pisanie jest mało wygodne - zwykle po prostu
    > dyktuję, lub klikam na literki :)
    > Jak tam dyktowanie działa w Win?

    Na 8.1 po polsku wcale nie ma, po angielsku chyba podobnie do Androida,
    ale tylko online. Nie testowałem bardzo dokładnie, bo nie lubię wysyłać
    wszystkiego do Googla/MS. Klikanie w literki idzie mi ze dwa razy
    wolniej.