    From: Przyjazny <p...@n...tld.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Windows phone - jakiś żart??
    Date: Thu, 8 Jun 2017 21:13:18 +0000 (UTC)

    On 2017-06-08 16:18, the_foe <t...@c...pl> wrote:

    > nie na moim 520 z 8.1
    > Jak nie wyłączysz ręcznie to rano masz -30% mniej

    Na 1020 8.1 działa "normalnie", w szczególności jak się po nocy
    leżenia budzi telefon to do wifi łączy się "za chwilę" a nie jest
    podłączony. Chyba się łączy okresowo, bo maile jakoś przychodzą.

    To może masz stare ustawienia dostępne? Spróbuj przeedytować swoją sieć
    wifi (przytrzymaj nazwę sieci -> edit), dawniej tam była opcja ale u
    mnie już nie ma.

    > teraz czytam, ze w 2014 dodano jakis wifi sense - u mnie tego nie ma.
    > Kaplica..

    Wifi sense to inna zabawka, szukanie sieci WiFi po GPS czy coś w tym stylu.
    Nie włączałem.