  • Data: 2010-02-14 11:54:09
    Temat: Re: Włamanie na działce - pytanie o alarm.
    Od: "Michał" <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chciałbym wrzucić do kapciory jakąś czujke ruchu która będzie dawał sygnał
    > do wycia gdy ktoś wedrze się do środka.
    >
    > Pytam o koszta jakiegoś w miarę taniego rozwiązania, któe najlepiej żebym
    > sobie mógł sam zamontować (elktrykiem jestem dosyć mocno wykształconym,
    > ale mało praktykującym - tak się życie ułożyło).

    Ja najczęściej montuje takie opcje:
    Ropam 2.0PC do tego czujka, kontaktron, co tam sobie wymyślisz, żeby
    sygnaliozowało wejście, do tego stary telefon, typu np nokia 5110 itp. do
    tego by pasowalo jakis bufor itp, żeby działało jak braknie zasilania, więc
    wyjdzie trochę. Ropama raczej jako moduł do innego alarmu, ale może działać
    też jako niezależna mini centralka alarmowa.
    banalny w programwaniu, soft na www.

    Elmes cb32 - centrala kombajn:) podłączasz tylko telefon i jakiś czujnik po
    kablu i masz kompletny alarm z możliwością załączania z pilota itp,
    powiadomienie gsm, dzwoni smsy wysyła, jak jest alarm, brak zasilania itp.
    Do szczęścia potrzebny tylko stary siemens albo sony ericsson. W komplecie
    masz akumulatorki. poczytaj na www:
    http://elmes.pl/?p=produkty&act=prodpok&prod=1

    oba powyższe rozwiązania polskie- w razie czego zawsze możesz zadzwonić i
    zapytać jak coś zrobić, chociaż instrukcje są napisane tak, że po odrobinie
    przyłożenia się, dasz rade:)

    W razie pytan pisz:)
    pozdrawiam
    Michał