    From: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Włamanie na działce - pytanie o alarm.
    Date: Wed, 17 Feb 2010 12:41:27 +0100

    news:hlcdsa$a3h$1@news.onet.pl...

    > każdy się bał pomyśleć, a co dopiero uczynić. Niestety przyszło i mi się
    > zmagać z młodymi, zbuntowanymi. Jeden z uczniów nawet zaczął mnie straszyć
    > obecności swoich kolegów, że może mi się stać krzywda jak będę wracał do
    > domu. Pozwoliłem sobie wtedy zwolnić całą grupę uczniów do domu, a
    > niesfornego kolegę zaprosiłem na godzinną pogawędkę w 4 oczy, po której
    > chłopak "spotulniał jak trusia". Oczywiście z mojej strony obyło się bez
    > rękoczynów i straszenia pobiciem, czy nawet krzyku, bo to by było
    śmieszne,
> [...]

    Plumpi, zdaje się że jesteśmy w tym samym wieku:) (dwudziestympierwszym:):))
    Gdyby tak wszyscy myśleli.
    Bo "młody" stawia się żeby zabłysnąć, i choćby miał sczeznąć - nie ustąpi,
    (szczególnie "na oczach" kumpli). Osobno to najczęsciej "normalny" chłopak
    (dziewczyna)
    Brawo za podejście.
    Syn kumpla był "traktowany brutalnie" kumpel przewidywał skrzyknięcie paru
    swoich,
    ale wybrał drogę pokojową. Każdemu z osobna "sugerował" zmianę postępowania,
    to nawet go przeprosili (fakt, że tylko ojca).

    Plumpi. Brawo.

    ...ale to już NTG.

    Artur(m)