  • 11. Data: 2011-07-31 08:08:03
    Temat: Re: Właśnie wybuchła mi świetlówka marki Govena
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Dnia Sat, 30 Jul 2011 12:14:25 +0000 (UTC), yorgus napisał(a):
    > pewnie elektrolit wybuchl,

    Elektrolit jest cały, wywaliło foliowy 47n, dziura jak po trafieniu
    panzerfaustem :>

    > bo byc moze w sieci bylo jakies przepiecie albo sie
    > zero luzuje i napiecie miedzyfazowe pojawia.

    Przepięcie raczej nie, innych objawów nie było a obok świeciły 4 takie same
    świetlówki i im nic się nie stało. Zero się nie luzuje bo instalację
    kładłem rok temu osobiście aż do pionu na klatce, nie oszczędzając na
    sprzęcie i robociźnie :>

    > Wg mnie jedyna wina producenta
    > to za slaby plastik, ktory nie wytrzymuje rozerwania elektrolitu w srodku.

    Nie interesuje mnie czy winą jest słaby plastik czy słaby kondensator, od
    strony konsumenta widzę tylko demolkę w pokoju :>

    Pzdr.
    L.

  • 12. Data: 2011-08-01 05:59:52
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nie interesuje mnie czy winą jest słaby plastik czy słaby kondensator, od
    > strony konsumenta widzę tylko demolkę w pokoju :>

    u mnie w centralce telefonicznej w pracy rozwaliło kondensator 1000uF/50V po
    stronie wtórnej transformatora, z tym, że był jeszcze efekt w postaci świecy
    dymnej. :-)

  • 13. Data: 2011-08-01 19:51:07
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał:

    > Pytanie co robić teraz?

    Opublikować te fotki na możliwie dużej ilości popularnych portali. Z dokładnym
    opisem po angielsku i podaniem pełnej nazwy wyrobu i producenta. Sami się do
    Ciebie zgłoszą.

    Remek

  • 14. Data: 2011-08-06 07:51:17
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl>

    Użytkownik "Remek" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dokładnym
    > opisem po angielsku i podaniem pełnej nazwy wyrobu i producenta. Sami się

    Kto? Chińczycy? :)

  • 15. Data: 2011-08-06 09:51:18
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 06-08-2011 09:51, janko walski napisał/a:
    > Użytkownik "Remek" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Kto? Chińczycy? :)
    Uważasz się za chińczyka?
    http://www.govena.com/pl;govena,kontakt.html

    --
    Cz.

  • 16. Data: 2011-08-06 11:50:34
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Czarek <c...@n...fm> napisał(a):

    > Uważasz się za chińczyka?
    > http://www.govena.com/pl;govena,kontakt.html

    Nie mają na stronie informacji że produkują świetlówki. Znaczy się kupują od
    skośnookich braci. A co do całego dramatycznego tematu z wybuchającą
    świetlówką. Wygląda na ukręconą a nie na taką co wybuchła. Kiedyś ukręciłem
    podobną świetlówkę.

  • 17. Data: 2011-08-06 15:34:08
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 06-08-2011 13:50, kogutek napisał/a:

    > Nie mają na stronie informacji że produkują świetlówki. Znaczy się kupują od
    > skośnookich braci.

    Ale firmują swoja "marką" i nie trzeba aż do Chin się udawać aby ich o
    tym poinformować.

    --
    Cz.

  • 18. Data: 2011-08-10 14:23:26
    Od: "janko walski" <j...@o...com.pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości

    > Ale firmują swoja "marką" i nie trzeba aż do Chin się udawać aby ich o tym
    > poinformować.

    Naprawdę myślisz, że oni się tym przejmą?
    Co z tego, że firmują?
    Nie są ani bezpośrednim sprzedawcą, ani też producentem i zgodnie z prawem
    ich to "wali". Ty jako użytkownik możesz tylko składać reklamację u
    sprzedawcy lub producenta. W przypadku producenta tylko i wyłącznie w
    zakresie ściśle określonym w karcie gwarancyjnej.

    Najfajniejszy w tej firmie jest kapitał zakładowy, który opiewa na
    oszałamiającą kwotę 5000PLN :)