  • 31. Data: 2016-09-09 10:42:09
    Temat: Re: Wreszcie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości
    On Fri, 9 Sep 2016 06:12:55 +0200 ddddddddd <d...@f...pl> wrote:

    >Dokładnie to samo miałem napisać ;)
    >Osobiście jadę wolnym pasem najdalej jak sie da, ale w tym czasie
    >właśnie szukam dziury w którą mogę się wcisnąc, aby potem nie stać
    >jak kołek na końcu i >czekać na zmiłowanie.

    I to jest najgorsze. Bo sie wciskasz w srodek korka na jednym pasie, w
    efekcie kierowca z tylu widzi "ja tu stoje i stoje i prawie nie jade,
    a chamy pustym jada i omija kolejke". I budza sie w nim regulatorskie
    postawy.
    Potem ty stoisz przez pol korka i narzekasz na tych co omijaja, a lewy
    pas stoi pusty ... i jednych zacheca do omijania, a drugich do
    blokowania.

    Jedz prawie do konca. Moze ktos za toba pojedzie, i zacznie sie robic
    kolejka na tym pasie.
    Nie wpuszcza cie - to grzecznie czekaj. Kiedys cie wpuszcza.
    A w miedzyczasie kolejka urosnie, wyrowna sie z druga i zaczna
    wpuszczac.

    >Obecne znaki "zalecanego sposobu jazdy na zamek" są niestety dla
    >sporej ilości kierowców niewidzialne.

    One po pierwsze - nieformalne jesli sie nie myle, a wiec nieznane.
    Sa tez niezbyt czytelne.
    To sobie taki jeden wymyslil, i propaguje w krakowskiej telewizji, i
    mysli, ze wszyscy tacy madrzy jak on.

    Chce wprowadzic zamek, to niech zacznie od konca i ustawi tablice z
    tekstem "prosze zajmowac oba pasy w korku".
    Albo zaproponuje poprawke do ustawy.

    J.

  • 32. Data: 2016-09-09 10:58:38
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    > a w sraczu wywiesiłeś już regulamin?

    Miej pretensje do szeryfów blokujących zanikający pas...

    --
    Axel

  • 33. Data: 2016-09-09 11:06:43
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ddddddddd"

    > Tylko wprowadzenie nakazu wpuszczania się na wzajem na końcu, przed
    > zwężeniem (każdym czy tylko oznakowanym?), niewiele pomoże.
    >
    > Bo problemem nie jest zamek czy brak zamka, a to że wielu (więszkość?)
    > kierowców zmienia pas nie na końcu, a daleko przed zwężeniem, następnie
    > wpuszczjąc przed siebie kolejnych, sobie podobnych

    IMO zmieniają wcześniej, bo się boją że ich nikt nie wpuści. Jak będą
    wiedzieli że ktoś wpuści to mogą zacząć dojeżdżać do końca
    ---
    Tak w ogóle to ten znak zamka właśnie po to jest by wiedzieć że można jechać
    do końca. Inaczej niekiedy nie wiadomo, że pas się kończy a nie np rozwidla.

  • 34. Data: 2016-09-09 11:11:40
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Pyra"

    > --IMO zmieniają wcześniej, bo się boją że ich nikt nie wpuści. Jak będą
    >
    > i to jest trafna diagnoza ... jak spytalem tescia czemu wpycha sie 100m
    > przed koncem pasa to powiedzial ze sie boi ze go nie wpuszcza :-)

    A 100m przed końcem się nie boi?
    ---
    Obawia się, że na końcu mogą go potraktować jako cwaniaka, którego należy
    nie wpuścić. Nie wie, że zwykle wcale tak nie traktują.

    Ale możesz mieć rację... Nie przyszło mi do głowy że po drogach jeżdżą tak
    słabi kierowcy - a przecież faktycznie jeżdżą.
    ---
    Od razu jechanie po ludziach. A to prosty mechanizm psychologiczny jest.

  • 35. Data: 2016-09-09 11:16:32
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "szerszen"

> [...]

    Osobiście jadę wolnym pasem najdalej jak sie da, ale w tym czasie właśnie
    szukam dziury w którą mogę się wcisnąc, aby potem nie stać jak kołek na
    A zdarzyło Ci się kiedykolwiek czekać ? Bo mnie nie. Jeżdżę powoli do końca
    i na końcu z reguły bez problemu udaje się złożyć. Niekiedy jak jestem w
    odwrotnej sytuacji to pokazuję by jechał do końca by właśnie zrozumiał, że
    nie ma problemu.

  • 36. Data: 2016-09-09 12:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Miroo b...@b...brak.i.juz ...

    > Albo nie chcą wyjść na buraków.
    > Sam odczuwam pewien dyskomfort, jak jadę zupełnie pustym, kończącym się
    > za jakiś czas pasem, a na drugim jest długi korek.

    Ja czuje satysfakcje i wspolczucie :)

  • 37. Data: 2016-09-09 12:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > A 100m przed końcem się nie boi?
    >
    > Ale możesz mieć rację... Nie przyszło mi do głowy że po drogach jeżdżą
    > tak słabi kierowcy - a przecież faktycznie jeżdżą.

    Jezdza tez tacy, ktorzy rzeczywiście wpuscic nie chca.
    Ale to chamski margines - wiekszosc wpuszcza bez problemu.

    Przykład nieumiejetnej jazdy na zamek z Poznania to skret w prawo z ul.
    Baraniaka w Jana Pawła.
    Na JP korki, bo roboty drogowe i zwezki ale akurat przy skrecie sa dwa
    pasy. Na Baraniaka oczywiście korek do skretu.
    Ale zapomnij zeby samochody wjezdzały na dwa pasy, wszyscy sie ładują od
    razu na lewy pas na JP bo wiedza ze za 200 metrów i tak bedzie zwezka.
    Głupota i tyle.

  • 38. Data: 2016-09-09 13:33:17
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-09-08 o 23:14, Shrek pisze:

    > W biurze projektowym wydrukowaliśmy i powiesiliśmy taką:
    >
    > http://zapodaj.net/images/c8759d175a02a.jpg ;)
    >
    > Nie zadzałało;(

    No to może trzeba zmienić fajans na nowy model:
    http://www.sadistic.pl/nowe-toalety-dla-vt422599.htm

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2016-09-09 13:57:28
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 9 Sep 2016 11:16:32 +0200
    "re" <r...@r...invalid> wrote:

    > A zdarzyło Ci się kiedykolwiek czekać ?

    Wielokrotnie. Raz nawet facet z ryjem do mnie wyskoczył, że się "wpycham" stojąc
    centralnie przed znakiem o sugerowanej jeździe na suwak.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 40. Data: 2016-09-09 14:33:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.09.2016 o 10:29, s...@g...com pisze:

    > Potwierdzam, u mnie podobnie.
    > Chyba tylko ze dwa razy musialem czekać dłużej niż 3 samochody...

    Genralnie odnoszę wrażenie, że to już wszędzie działa - co najwyżej w
    niektórych miejscach wpuszczają 1/1, a w niektórych jak masz warszawskie
    blachy to trzeba poczekać ze trzy auta, aż wpuszczą. Więc źle nie jest.

    Shrek