  • 11. Data: 2019-12-30 13:59:56
    Temat: Re: Wróblen
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Uważam, że na paliwie z Orlenu mój samochód zbiera się najlepiej.

    Slepy test?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 12. Data: 2019-12-30 17:10:36
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 30 Dec 2019 07:01:43 +0100, PiteR

    > Także tak.

    Za mało cisłeś, za mało waty poleciało.
    Nie będzie premii od prezesa. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2019-12-30 17:13:05
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2019-12-30 10:45, PiteR wrote:

    > nou liczę na komentarze czy dużo czy mało ;)

    Chyba za dużo. Mam już drugi pod rząd samochód benzynę 1.6 i palą mniej
    przy tak spokojnej jeździe.

  • 14. Data: 2019-12-30 17:24:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    ..
    na pl.misc.samochody.prawo J.F. pisze tak:

    >Uważam, że na paliwie z Orlenu mój samochód zbiera się najlepiej.

    Wiekszosc paliwa w kraju to z Orlenu, potem z Lotosa ... i juz
    niewiele wiecej zostaje do wyboru :-)

    >Czy ostatnio ceny na stacjach się zrównały? Nie widzę już okazji
    >oprócz
    >Mila 4.88zł

    Ja patrze na diesla, a wiec rzadko :-)

    IMO - w kraju sa spore roznice w cenach, akurat mam we wrocku "tanie
    zagłębie".
    Ostatnio tankuje na BP, bo placac kartą mbanku dostaje sie bonus i
    wychodzi w miare normalnie.

    W ramach zrownania ... BP na Legnickiej ma jakos podobna cene co BP na
    Armii Krajowej.
    A dawniej bylo drozej.
    AK to tanie zaglebie w samym Wrocku.

    J.

  • 15. Data: 2019-12-31 11:07:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello PiteR,

    Monday, December 30, 2019, 7:01:43 AM, you wrote:

> [...]

    > Opony chropowate, całoroczne Nokian WeatherProof 195/65 R15. Silnik
    > dwudziestoletni, wolnossący 1.6 8v. Także tak.

    Chwalisz się czy skarżysz, bo nie bardzo łapię. Spalanie takie sobie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2020-01-01 01:38:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo RoMan Mandziejewicz pisze tak:

    > Chwalisz się czy skarżysz, bo nie bardzo łapię. Spalanie takie sobie.

    wg mnie niezłe

    To ile teraz palą benzyny?

    --
    Piter

    Happy New Year

  • 17. Data: 2020-01-01 09:08:25
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-01-01 01:38, PiteR wrote:

    > wg mnie niezłe
    >
    > To ile teraz palą benzyny?

    Moja prawie 20-letnia Corsa 1,2 przy takiej prędkości pali jakieś
    6,8-7,0 litrów. Ale ubiegłego lata doznałem szoku, bo zrobiłem traskę
    2x50 km, z czego prawie połowę za TIR-em 80-90 km/h i wyszło 5,9 litra.
    Nie przypuszczałem, że to auto może palić tak mało. :-)

  • 18. Data: 2020-01-01 10:35:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo JDX pisze tak:

> [...]
    > traskę 2x50 km, z czego prawie połowę za TIR-em 80-90 km/h i
    > wyszło 5,9 litra. Nie przypuszczałem, że to auto może palić tak

    ale panowie, mój golf 1.3 który waży 800kg palił 5.9 (przy gaźniku nie
    majstrowałem) a pastuch B5 1.6 sedan waży 1400kg.

    --
    Piter

    Happy New Year

  • 19. Data: 2020-01-01 12:17:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 01 Jan 2020 01:38:22 +0100, PiteR

    > To ile teraz palą benzyny?

    Moja benzyna wolnossąca 2.0 120KM 7-8 w mieście.
    Na trasie dla odmiany, przy prędkości do 120/h,
    pali podobnie. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 20. Data: 2020-01-01 12:29:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na pl.misc.samochody.prawo Myjk pisze tak:

    > Wed, 01 Jan 2020 01:38:22 +0100, PiteR

    > Moja benzyna wolnossąca 2.0 120KM 7-8 w mieście.
    > Na trasie dla odmiany, przy prędkości do 120/h,
    > pali podobnie. :P

    No pacz pan to Ty wirtuoz jazdy miejskiej ;)
    Który to rocznik? Wtrysk bezpośredni?

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer