  • Data: 2005-01-30 21:02:20
    Temat: Re: [Wroclaw] Generacja
    Od: "Waldi" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    heja,
    dokladnie dobrze VoMi7 pisze... serwerek resetuje sie z wyrzutami sumienia
    i smutkiem... bo w sumie dobry uptime jest po czesci powodem do dumy, ze
    cos chodzi stabilnie i bezprzerwowo.... poza tym co za dostawca by
    resetowal w ciagu dnia, predzej zrozumialbym raz na dzien o 3-4 w nocy
    (choc jeden reset na dzien to i tak bylaby wstyd, ja jak mam jeden restart
    na miesiac to sie czaje po katach :))
    Pozdrawiam
    Waldi
    PS. i oby jak najmniej takich operatorow ja generacja (chyba powinni sie
    nazywac kastracja, bo kastruja neta :D)