  • 1. Data: 2005-01-30 10:48:44
    Temat: [Wroclaw] Generacja
    Od: "MK" <@___http://tiny.pl/p8___>

    http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,2518405.html

    "restart systemu" buehehe

    Pozdrowka

  • 2. Data: 2005-01-30 11:37:57
    Temat: Re: [Wroclaw] Generacja
    Od: Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl>

    "MK" <@___http://tiny.pl/p8___> writes:

    > http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,2518405.html
    >
    > "restart systemu" buehehe

    Jak mi parę dni temu SDI padło, to technik TPSA nie mógł uwierzyć, że
    problem jest po ich stronie, skoro moja konfiguracja się nie zmieniła,
    i polecał mi rekompilację jądra, odłączenie sieci lokalnej itp. bzdury.
    Powiedział, że od ich strony działa, więc co ja się czepiam, a tutaj
    nie przyślą nikogo, żeby się naocznie przekonał, że nie działa, bo tego
    usługa nie przewiduje.

    Pomijając to, że Błękitna Linia najpierw źle zarejestrowała albo
    przekazała rodzaj awarii (niby przyjęła "brak synchronizacji"
    urządzenia SDI, ale następnego dnia stwierdziła, że sprawdzili, że
    linia telefoniczna jest sprawna, i trzeba było tłumaczyć jeszcze raz),
    a potem nie wiedziała, co to SDI, i odesłała do Polpaka...

    --
    __("< Marcin Kowalczyk
    \__/ q...@k...org.pl

  • 3. Data: 2005-01-30 11:43:38
    Od: "MK" <@___http://tiny.pl/p8___>

> [...]
    > Powiedział, że od ich strony działa, więc co ja się czepiam, a tutaj
    > nie przyślą nikogo, żeby się naocznie przekonał, że nie działa, bo tego

    To chyba zalezy od sily perswazji :)

    U mnie dziewczyny dzwonia i ekipa z tpsa przyjezdza,
    wymienia modem od SDI itp.

  • 4. Data: 2005-01-30 13:35:15
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@S...pl>

    W artykule <ctie4q$b5a$1@news.dialog.net.pl> MK napisał(a):

    > http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,2518405.html
    >
    > "restart systemu" buehehe

    Niestety to co jest napisane w tym artykule to smutna prawda dotyczaca
    95% procent sieci osiedlowych (ciagle restarty AP,zawieszajace sie
    switche,przytkane iDSLe czy wymowki w stylu: Awaria jest w TPSA nie u nas).

    TP

  • 5. Data: 2005-01-30 13:55:57
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>

    W artykule <ctinqj$dto$3@sol.pop.e-wro.pl> Tomasz Paszkowski napisał(a):

    > Niestety to co jest napisane w tym artykule to smutna prawda dotyczaca
    > 95% procent sieci osiedlowych (ciagle restarty AP,zawieszajace sie
    > switche,przytkane iDSLe czy wymowki w stylu: Awaria jest w TPSA nie u nas).

    Ale są też "osiedlówki" działające na światłowodach (nie, nie mówię o pewnym
    wrocławskim dostawcy, czy o E-Wro), gdzie taki problem praktycznie nie istnieje.
    I tym osiedlówkom te pozostałe ok. 90% psuje wizerunek.

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | _API Internet_ A. Stolarczyk i P. Gubernat Spółka Jawna |
    | System Administrator @ Repcio.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 6. Data: 2005-01-30 14:06:07
    Od: Tomasz Paszkowski <a...@S...pl>

    W artykule <s...@p...repe.k.pl> Przemyslaw 'Repcio' Gubernat
    napisał(a):

    > Ale są też "osiedlówki" działające na światłowodach (nie, nie mówię o pewnym
    > wrocławskim dostawcy, czy o E-Wro), gdzie taki problem praktycznie nie istnieje.
    > I tym osiedlówkom te pozostałe ok. 90% psuje wizerunek.

    No w sumie moze jest tych 10% firm dzialajacych rzetelnie (ale tego jest malo).
    A pozatym e-wro to nie osiedlowka tylko siec operatorska budowana na osiedlach
    mieszkaniowych ;)

    TP

  • 7. Data: 2005-01-30 14:40:44
    Od: "Mateusz Swatek" <m...@s...krakow.pl>

    Użytkownik "MK" <@___http://tiny.pl/p8___> napisał w wiadomości
    > http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,2518405.html
    >
    > "restart systemu" buehehe

    "A restart systemu zdarza się dwa, góra trzy razy na dobę"
    jakas masakra :)

    --
    pozdrawiam,
    Mateusz

  • 8. Data: 2005-01-30 17:56:57
    Od: VoMi7 <v...@N...cpr.altanet.pl.DUPA>

    Mateusz Swatek wrote:

    > "A restart systemu zdarza się dwa, góra trzy razy na dobę"
    > jakas masakra :)

    hyhy to ja mam wyrzuty sumienia aby serwer zrestartowac raz na 2 miesiace :P

    --
    VoMi7

  • 9. Data: 2005-01-30 21:02:20
    Od: "Waldi" <p...@g...pl>

    heja,
    dokladnie dobrze VoMi7 pisze... serwerek resetuje sie z wyrzutami sumienia
    i smutkiem... bo w sumie dobry uptime jest po czesci powodem do dumy, ze
    cos chodzi stabilnie i bezprzerwowo.... poza tym co za dostawca by
    resetowal w ciagu dnia, predzej zrozumialbym raz na dzien o 3-4 w nocy
    (choc jeden reset na dzien to i tak bylaby wstyd, ja jak mam jeden restart
    na miesiac to sie czaje po katach :))
    Pozdrawiam
    Waldi
    PS. i oby jak najmniej takich operatorow ja generacja (chyba powinni sie
    nazywac kastracja, bo kastruja neta :D)

  • 10. Data: 2005-02-02 19:50:39
    Od: l_uka <N...@p...fm>

> [...]
    > 95% procent sieci osiedlowych (ciagle restarty AP,zawieszajace sie
    > switche,przytkane iDSLe czy wymowki w stylu: Awaria jest w TPSA nie u nas).

    e tam, gadanie o osiedlowkach. znacznie gorsze jest to, ze ten artykul
    opisuje 90% dzialajacych "na peryferiach" firm! swiadczacych "uslugi"...

    --
    Łukasz Grąbczewski
    LG1028-RIPE